عصر بازار

سایه سنگین مالیات بر سفرهای تابستانه خانواده‌های انگلیسی

عصر اعتبار- مالیات بر بلیط سنگین خانواده‌های انگلیسی را در تعطیلات تابستانه نقره داغ کرده است.

سایه سنگین مالیات بر سفرهای تابستانه خانواده‌های انگلیسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، آمار و ارقام حاکی از آن است که مالیات 3 میلیارد پوندی تعطیلات ناخوشایندی را برای کارگران انگلیسی‌ها رقم زده است.

    بر اساس گزارش express، باتوجه به اینکه میلیون‌ها خانواده در روزهای تعطیلات تابستانی خانه خود را به قصد سفر ترک می‌کنند، آمار نشان می‌دهد که مالیات اخذشده توسط خزانه‌داری انگلیس در سال جاری میلادی به رقم 3/3 میلیارد پوند خواهد رسید.

    علاوه بر مالیات‌های پرواز، خانواده‌ها با مالیات بر ارزش افزوده ملزومات سفر مانند کرم ضدآفتاب، لباس‌های شنا و همچنین مالیات بر بیمه مسافرت مواجه می‌شوند.

    تحقیقات جدید از اتحادیه‌های مالیاتی امروز نشان می‌دهد که به طور متوسط یک گردشگر انگلیسی ​​مبلغی در حدود 68.74 پوند به عنوان مالیات باید بپردازد.

    این تحقیق حاکی از آن است که هزینه نسبی مالیات بر بلیط در انگلستان رتبه نخست را در میان کشورهای توسعه یافته دارد.

    این در حالی است که بار مالیاتی که بر دوش گردشگران انگلیسی که تعطیلات را در خارج از کشور سپری خواهند کرد سنگینی خواهد کرد، در حال حاضر بیش از 3.1 میلیارد پوند خواهد بود.

    یک خانواده چهار نفره که قصد دارند تابستان امسال به اسپانیا سفر کنند با دو فرزند زیر 16 ساله به‌طور متوسط با مالیات وضع‌شده برای بلیط پرواز به ارزش ​​137.27 پوند مواجه خواهند شد.

    به همین ترتیب، یک خانواده مشابه برای سفر به فلوریدا از انگلستان با هزینه مالیاتی 261.27 پوند دست و پنجه نرم خواهند کرد.

    این در حالی است که «جان اُکنل»(John O’Connell) مدیر اجرایی اتحادیه مالیات از دولت درخواست کرده است که مالیات بر بلیط (APD) را لغو کند.

    وی گفته است که "ما از دولت می‌خواهیم که مردم را درک کند و این مالیات ناعادلانه را یک بار و برای همیشه از بین ببرد."

    «تیم الدرسلید»(Tim Alderslade)، مدیر اجرایی هواپیمایی بریتانیا که یک برند تجاری هواپیماهای ثبت شده محسوب می‌شود نیز در این رابطه گفت: "مالیلات بر بلیط در انگلیس بالاترین مالیات وضع‌شده بر مسافرت هوایی در اروپا و بار اضافی برای خانواده‌هایی است که درآمد آنها از راه‌های مشخص کسب می شود."

    وی افزود:"وزارت خزانه‌داری باید به این فکر کند که چرا این مجوز به سطح فعلی خود رسیده است و همین‌طور پیش می‌رود؛ آنهم زمانی که کشورهای رقیب مشغول برداشتن یا لغو مالیات مربوط به حمل و نقل هوایی خود هستند."

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی