عصر بازار

برترین استارتاپ‌های الکام استارز سال ۹۶ اعلام شدند

عصر اعتبار- سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ۲۰ استارتاپ برتر شرکت‌کننده در سالن الکام استارز نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

برترین استارتاپ‌های الکام استارز سال ۹۶ اعلام شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در این دوره از برگزاری الکام استارز سه مدل ارائه ایده برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شد که در بخش مسابقه‌ای استارتاپ‌ها با ارائه‌های خود برای متقاعد کردن داوران و منتورها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    20 استارتاپ برتر نواک، بازار آنلاین خدمات استادکار، موزرا، فروشگاه خیریه برکت، لوکز، لینکپ، خانه داران و نولا، ویزلاک، چوبید، ردکالا، تحلیل ارتباط برنا، کامنت ماینر، پیاده، کیف پول شخصی نیوُ، ابرا آروان، اسمارت وای فای، دیاگ، می‌بریم، کتابخوان الکترونیک خوانا و شباویز در بخش رقابتی ارائه‌های الکام استارز این دوره از سوی داوران انتخاب شدند که از این میان 10 استارتاپ برگزیده به شرح زیر است:

    عنوان استارتاپ

    1.تحلیل ارتباط برنا

    2.موزرا

    3.کامنت ماینر

    4.بازار آنلاین خدمات استادکار

    5.پیاده

    6.نواک

    7.برکت
    8.کیف پول شخصی نیوُ

    9.لوکز
    10.ابر آروان

    به سه استارتاپ نخست این رقابت تنگاتنگ که موفق به کسب بالاترین امتیاز از سوی داوران شدند، جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد و همینطور جوایزی برای هفت استارتاپ بعدی در نظر گرفته شده است.

    امسال سالن الکام استارز دو فرصت دیگر ارائه نیز برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده بود که در مدل نخست استارتاپ‌ها فرصت ارائه طرح کسب‌وکار خود را برای داوران و منتورها داشتند و بیشتر بر آموزش و افزایش مهارتهای تیمی استارتاپ‌ها تاکید داشت و برای ایجاد آمادگی آنها پیش‌بینی شده بود.

    فرصت دیگری که طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی برای ارائه ایده‌های استارتاپ‌ها در نظر گرفته شد، حضور سرمایه گذاران بود. در این مدل استارتاپ‌ها به جای منتورهای الکام استارز برای سرمایه گذاران ایده‌های استارتاپی خود را ارائه کردند و برای کسب حمایت آنها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی