عصر بازار

مدیرعامل بانک رفاه :

ورود به عرصه بورس یک اتفاق مهم در کسب و کار بانک است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک رفاه گفت: در پایان سال گذشته خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته اساسنامه جدید بانک به تائید بانک مرکزی رسید و زمینه های بورسی شدن بانک فراهم شد. بی تردید ورود به عرصه فعالیت های بورسی یک اتفاق مهم برای کسب و کار هر بنگاه اقتصادی و به ویژه بانک است.

ورود به عرصه بورس یک اتفاق مهم در کسب و کار بانک است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد علی سهمانی در همایش آموزشی مؤلفه های موفقیت بانک ها در بازار سرمایه طی سخنانی با بیان این مطالب، افزود: ورود به عرصه فعالیت های بورسی یکی از بندهای اصلی اساسنامه جدید بانک رفاه است که در آن به بانک اجازه فعالیت در بازار اوراق بهاردار داده شده است.
    مدیرعامل بانک رفاه در این همایش آموزشی که با حضور اعضای هیأت مدیره و تعدادی از مسئولان بانک رفاه برگزار شد، با تشریح شرایط بانک های دولتی خصوصی شده در عرصه بورس، خاطر نشان ساخت: ورود به بورس علاوه بر مزیت های بی شماری که برای بانک به دنبال دارد، ممکن است برخی زیان ها را نیز در پی داشته باشد.
    دکتر سهمانی اضافه کرد: در صورتی که پیش شرط ها، الزامات و زمینه های ورود به فعالیت های بورسی به درستی پیاده سازی نشود، ممکن است زیان هایی را برای بانک به دنبال داشته باشد.
    در این همایش دکتر عبده تبریزی که از چهره های شناخته شده بازار سرمایه و بورس و اوراق بهادار کشور است، به تشریح بازار سرمایه، الزامات، نحوه فعالیت ها و شرایط ایده آلی که نظام بانکی می تواند در آنها بهره وری مطلوب را داشته باشد، پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی