عصر بازار

جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: قرار داد بیمه حوادث مسکن و اثاثیه منزل مددجویان از مهرماه سال ۹۵ به مدت یک سال با یک سازمان بیمه‌گر منعقد شده است.

جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فاطمه رهبر با بیان اینکه خطرات زیادی جامعه تحت حمایت کمیته امداد را تهدید می‌کند، گفت: قرار داد بیمه حوادث مسکن و اثاثیه منزل مددجویان از مهرماه سال 95 به مدت یک سال با شرکت بیمه دانا منعقد شده است که از ابتدای قرارداد تاکنون با همکاری و تعامل بیمه اقدامات موثری در جبران خسارت و آرامش خاطر خانواده‌ها انجام شده است.

    وی با اشاره به اینکه در جامعه هدف روستایی تحت حمایت، مبلغ شرکت بیمه 200 میلیون ریال برای سرمایه ساختمان و 100 میلیون ریال برای سرمایه اثاثیه منزل است،اظهارکرد: در جامعه هدف شهری نیز برای سرمایه ساختمان 350 میلیون ریال و برای سرمایه اثاثیه 150 میلیون ریال تعهد شده است همچنین در جامعه هدف شهری و روستایی برای سرمایه فوت، نقص عضو کلی و جزئی ناشی از حوادث مشمول بیمه مبلغ 150 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: برای اسکان موقت جامعه هدف شهری و روستایی و تعهد اسکان برای بیمه‌شدگان مبلغ 50 میلیون ریال تعهد شده است.

    رهبر با اشاره به اینکه  طی این مدت از حدود 24 هزار پرونده تشکیل شده در این زمینه به 11 هزار پرونده رسیدگی و مبلغ 10 میلیارد تومان خسارت به مددجویان سراسر کشور پرداخت شده است، گفت: 13 هزار پرونده نیز برای جبران خسارت در دست اقدام است.

    وی با اعلام اینکه تاکنون استان فارس با تشکیل 11 هزار و 600 پرونده ناشی از حوادث و بلایای طبیعی و دریافت مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان خسارت بیشترین سهم را در این زمینه دارد،اظهارکرد: استان‌های خراسان رضوی با  4600پرونده، خراسان شمالی با 3600 پرونده و کرمان با 1500 پرونده دارای بیشترین فراوانی  هستند.

    رهبر در پایان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی «فرآیند اجرای قرارداد» برای مددکاران و مسئولان واحدهای ستادی تمامی ادارات کل استان‌ها  و مدیریت هزینه در ارتباط با بهره‌گیری از مبالغ واریزی جبران خسارت توسط بیمه، حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد، تسهیلات مصوب ستاد مدیریت بحران استانداری و سایر کمک‌ها برای بازسازی و تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان آسیب دیده از جمله اقدامات در بازتوانی این خانواده ها است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو