عصر بازار

نرم افزار همراه بام بانک ملی ایران به روز شد

عصر اعتبار- نرم‌افزار موبایلی همراه بام بانک ملی ایران تحت سیستم عامل اندروید با هدف تسریع و تسهیل در امور بانکی مشتریان، بروزرسانی و برای به خدمت گیری از آن عرضه شد.

نرم افزار همراه بام بانک ملی ایران به روز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نرم افزار جدید و بروز همراه بام نسخه 1.9 تحت سیستم عامل اندروید (Android) دارای مزیت های منحصر بفرد در زمینه مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات به مشتریان است.
    بر همین اساس، نسخه جدید همراه بام ملی افزون بر ویژگی‌های قبلی دارای ویژگی ورود با اثر انگشت، گزارش اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار و مدیریت شارژ خودکار می‌باشد.
    مشتریان بانک می‌توانند جهت عضویت، دریافت و نصب نسخه‌های جدید نرم‌افزار همراه بام از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بام به سایت بانک ملی ایران به آدرس https://my.bmi.ir/portalserver/app مراجعه کنند.
    همراه بام، یک نرم افزار موبایلی از بانک ملی ایران است که قابل نصب بر روی دستگاه های اندرویدی و ios بوده و با آن می توان از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران به آسانی و به راحتی در گوشی یا تبلت بهره مند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی