عصر بازار

پرداخت ۱۱ میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

پرداخت ۱۱ میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 60 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 130 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند می شوند که از این تعداد مددجو، 14 هزار نفر دانش آموز و 3 هزار و 200 نفر نیز دانشجو هستند.

    وی ادامه داد: هر مددکار به طور متوسط به 400 پرونده مددجویی در استان تهران رسیدگی می کند که این عدد به طور میانگین در شهر تهران حدود 350 پرونده است، همچنین این رقم در برخی شهرستان ها به تعداد 700 پرونده برای هر مددکار می رسد که این امر نشان دهنده اهمیت ویژه حوزه مددکاری در رویکردهای جدید کمیته امداد است.

    ولیئی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 11 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، عنوان کرد: این رقم نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان رشد 5 درصدی داشته است.

    مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص رقم جمع آوری کفارات در استان تهران، خاطر نشان کرد: مردم استان تهران بیش از 45 میلیارد ریال در قالب زکات فطره عام، زکات فطره سادات و کفاره به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که از این مبلغ بیش از 37 میلیارد و 300 میلیون ریال فطریه عام و سادات و مابقی کفارات عمد و غیرعمد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی