عصر بازار

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن موجب رونق تولید کشور می شود

عصر اعتبار- محمد کاظمی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن بسیار ضروری است و دولت و بانک مرکزی برای کمک به تولید و صنعت کشور باید این افزایش سرمایه را مورد توجه قرار بدهند.

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن موجب رونق تولید کشور می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی افزود: مهمترین رویکرد بانک صنعت و معدن رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی است وبه همین منظور اقدامات لازم را برای تسریع در ارائه تسهیلات و سرمایه درگردش به واحدهای تولیدی انجام می دهد.
    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : بانک صنعت و معدن تلاش دارد تا واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل را رونق ببخشد و به افزایش اشتغال زایی کمک کند. نگاه بانک به مقوله صنعت و تولید در کشور یک نگاه تخصصی و پویا است و سایر بانک ها نیز باید چنین رویکردی داشته باشند.
    این نماینده مردم در مجلس دهم بیان داشت: به طور کلی هدف اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی است وتلاش بانک صنعت و معدن در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیز به معنی حرکت در همین راستا است.
    کاظمی گفت: تولید کشور مشکلات عدیده ای دارد که مهمترین آن، مشکلات بانک ها ، از جمله نداشتن نقدینگی، عدم وصول مطالبات معوق و نرخ بهره بالا است و باید دولت وارد عمل شود تا نرخ بهره و سود تسهیلات را سازماندهی کند.
    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه عملکرد بانک صنعت و معدن در منطقه ما بسیار مثبت بوده است ، گفت: راه اندازی مجدد کارخانه فولاد ملایر از جمله اقدامات درخشان و قابل تقدیر بانک صنعت و معدن است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی