عصر بازار

در آستانه سالروز زیارتی امام رضا (ع)

مدیرعامل بانک قوامین با فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دیدار کرد

عصر اعتبار- در آستانه سالروز زیارتی آقا امام رضا (ع) دکتر تقی نتاج با حضور در مشهد مقدس ضمن ادای احترام به امام رئوف و زیارت مضجع نورانی امام هشتم (ع) با فرماندهی انتظامی استان خراسان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل بانک قوامین با فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دیدار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار سردار کریمی، فرماندهی محترم انتظامی استان، بانک قوامین را از بانک های مطرح و موفق در سیستم بانکی کشور دانست و گفت بانک قوامین در مدت فعالیت خود تعامل بسیار سازنده ای را با مجموعه بزرگ نیروی انتظامی داشته است که این امر بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است. سردار امیری مقدم نیز با ارزشی خواندن نگاه بانک قوامین زحمات کارکنان این بانک را در قبال همکاران نیروی انتظامی ستودند.
    بنابراین گزارش مدیرعامل بانک قوامین نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های نیروی انتظامی عملکرد بانک قوامین در قبال نیروی انتظامی را در راستای فلسفه وجودی بانک قوامین دانسته و افزودند مشکلات و نیازهای مردم چیزی است که ما باید آن را در نظر بگیریم و در راستای کاهش و یا رفع مشکلات از سوی مسئولان بایستی اتخاذ تصمیم شود. وی افزود اولیا محترم بانک در تلاش هستند تا سیاست های راهبردی مناسب را بکار گرفته و با ارائه خدمات شایسته بانکی نسبت به رفع نیازهای مالی پرسنل خدوم ناجا و مردم ولایت مدار کشور تلاش کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی