عصر بازار

پرداخت ۱۵ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران

عصر اعتبار- معاونت عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در هفته گذشته بیش از ۱۵ هزار و ۷۷۲ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال انواع سود به ۴ هزار و ۳۷ سرمایه‌گذار پرداخت کرد.

پرداخت ۱۵ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از سمات، معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی در هفته گذشته، تعداد 98 مورد اصلاح مشخصات انجام داد.

    در هفته گذشته 10 هزار و 546 کد حقیقی و 264 کد حقوقی ایجاد شد تا تعداد کدهای ایجاد شده تاکنون به رقم بیش ار 9 میلیون و 480 هزار کد برسد.

    بر اساس این گزارش، در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد 6، 799 نفر با استفاده از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.

    حجم معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن در هفته منتهی به 27 مرداد بیش از 378 میلیون و 510 هزار برگه اوراق بود.

    معاملات حق تقدم تسهیلات مسکن از سال 89 در شرکت فرابورس ایران آغاز شده است که هم اکنون بیش از 20 نماد حق تقدم تسهیلات مسکن در این شرکت معامله می شود.

    براساس بخشنامه بانک مسکن، نرخ سود تسهیلات خرید خانه، فروش اقساطی و جعاله تعمیر مسکن از 18.5 به 17.5 درصد کاهش یافته و مدت زمان باز پرداخت تعیین شده است.

    سقف فردی تسهیلات خرید از محل گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در تهران 600 میلیون ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر 500 میلیون ریال و سایر مناطق شهری 400 میلیون ریال است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی