عصر بازار

با مشارکت بانک ملی ایران

کلنگ احداث مدرسه در یک روستای پارس آباد به زمین زده شد

عصر اعتبار- آیین کلنگ زنی احداث مدرسه سه کلاسه در روستای بیوک خانلو پارس آباد با حضور مسئولان بانک ملی استان اردبیل، جمعی از مدیران استانی و محلی و جمعی از مردم منطقه برگزار شد.

کلنگ احداث مدرسه در یک روستای پارس آباد به زمین زده شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید احمد طاهری رییس اداره امور شعب استان اردبیل بانک ملی ایران در این مراسم  با تشریح عملکرد این بانک در بعد مسئولیت های اجتماعی گفت: بانک ملی ایران در زمینه مسئولیت های اجتماعی و به خصوص مدرسه سازی عملکرد درخشانی داشته است.
    وی افزود:اقدامات فرهنگی و اجتماعی این بانک در اقصی نقاط کشور نشان می دهد که این بانک در کنار فعالیت های اصلی، اهمیت ویژه ای برای مسئولیت های اجتماعی قائل است.
    حجت الاسلام والمسلمین سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد در این مراسم گفت:حرکت معنوی بانک ملی ایران برای ساخت مدرسه در این منطقه محروم در خور تقدیر است.
    وی افزود:کشور ما سابقه دیرینه ای در علم و اندیشه دارد و باید متناسب با این پیشینه حرف اول را در عرصه علم آموزی جهان بزنیم.
    امام جمعه پارس آباد تاکید کرد:خیرین مدرسه ساز از باهوش ترین مردم هستند، چرا که ارزش کار خود را می دانند و از نتیجه آن آگاهی دارند.
    دولت لطفی مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل  نیز در این مراسم از اقدامات خیرین مدرسه ساز در مناطق محروم تقدیر کرد.
    جواد قرآن نویس رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات بانک ملی ایران در زمینه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و ...گفت:عمل خیر خواهانه این بانک در ساخت مدارس برای مناطق محروم در خور تقدیر است.
    وی افزود:اخلاق و رفتار بانک ملی ایران در ایفای مسئولیت های اجتماعی باید برای سایرین الگو باشد.
    احمد دهقان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد  نیز در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در زمینه مسئولیت های اجتماعی گفت:آموزش و تربیت فرزندان میهن اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و برای پیشرفت این امر همه بخش ها باید دست در دست هم بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو