عصر بازار

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

طلوع دوباره پرداخت نوین

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت پرداخت نوین با اشاره به تغییرات ساختاری در مجموعه پرداخت نوین ،گفت: شرکت پرداخت نوین راه جدیدی را با عنوان طلوع نوین آغاز کرده است.

طلوع دوباره پرداخت نوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ساسان معدل درجمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه  پرداخت نوین جزو اولین PSP های کشور به شمار می آید  اما در حال حاضر در جایگاه واقعی خود قرار ندارد وامیدواریم باتغییر ساختاری که در مجموعه پرداخت نوین صورت گرفته است، بتوانیم شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
    مدیرعامل شرکت پرداخت نوین  با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت نوین راه جدیدی را با عنوان «طلوع نوین» آغاز کرده است. افزود: شرکت پرداخت نوین  مجموعه‌ای از شرکت‌های مختلف را کنار خود آورده و یک هلدینگ تشکیل داده است که نام آن را خانواده نوین گذاشته‌ایم تا بتوانیم نقاط مختلف این کسب و کار را پوشش دهیم.
    به گفته وی  یکی از شرکت‌های این هلدینگ شتاب دهنده نوین تک است که یک شتاب‌دهنده تخصصی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های فین تک، اینترنت اشیا و تجارت الکترونیک است و هدف آن کمک به رشد استارتاپ‌ها خلق ارزش‌های جدید است.
    معدل به تشریح برنامه های این شرکت پرداخت و اظهارداشت: با مشارکتی که بین شرکت پرداخت نوین و یکی از کنسرسیوم‌های MVNO به نام "نوین تل" شکل گرفته است در نظر داریم  در حوزه MVNO سیم‌کارت هایی را  به بازار عرضه کنیم.
    وی از ویژگی های این محصول جدید را  سیم کارت هایی  با تلفیقی از پرداخت و ارتباطات راه دور عنوان کرد.
    معدل افزود: براساس پیش بینی های شرکت مقرر بود این سیم کارت ها ظرف دو الی سه ماه آینده به بازار عرضه شود اما با توجه به تشریفات اداری و بوروکراسی عرضه آن طولاتی تر خواهد بود.
    مدیرعامل شرکت پرداخت نوین به محصول دیگر این شرکت اشاره کرد و گفت: مجموعه دیگری را تحت عنوان "نوین‌تک" شکل داده‌ایم. این مجموعه یک شتاب دهنده است که توجه ما در این شتاب دهنده به بخش فین‌تک و اینترنت اشیا معطوف خواهد بود.
    وی با بیان اینکه مجموعه پرداخت نوین یک صندوق جسورانه را هم تحت عنوان "صدرآوین" ایجاد کرده است، گفت: با همکاری شرکت تامین سرمایه نوین اقدام به ایجاد صندوق صدر آوین کرده ایم تا بتوانیم سرمایه گذاری های بزرگی که ریسک بالاتری دارد را از طریق این صندوق حمایت کنیم.
    معدل ادامه داد : با توجه به اینکه ایجاد صندوق های جسورانه نیاز به دریافت مجوز از فرابورس را دارد ، مجوزهای مورد نیاز را از این سازمان دریافت و در مراحل ثبت صندوف صدر آوین هستیم . براساس پیش بینی های صورت گرفته تا چند ماه آینده این صندوق فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در مورد بازگشت مالیات بر ارزش افزوده مسافرین ترکیه که در آن کشور خرید کرده اند نیز گفت: براساس توافق صورت گرفته با مرجع مالیاتی ترکیه، مسافرانی که در سفر به این کشور اقدام به خرید کرده اند و مالیات برارزش افزوده از آنها کسر شده است می توانند از هفته آینده از طریق کارت بانک اقتصاد نوین مبلغ کسر شده را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو