عصر بازار

مدیرعامل بیمه نوین در آیین تجلیل از برترین های این شرکت

تحقق ۸۰ درصدی اهداف و رشد پرتفوی شرکت بیمه نوین

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه نوین در آیین تجلیل از برترین های این شرکت از تحقق ۸۰ درصدی اهداف و رشد خالص ۲۱.۵ درصدی بدون احتساب شخص ثالث در پرتفوی بیمه نوین در سال ۹۵ خبر داد.

تحقق ۸۰ درصدی اهداف و رشد پرتفوی شرکت بیمه نوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در آیین تجلیل از برترین های بیمه نوین در سال 95 کهبا حضور مدیران و شبکه فروش منتخب این شرکت برگزار شد، بیش از 80 نفر از نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزار برتر شرکت در بخش های مختلف فروش تقدیر شدند.

    حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل شرکت بیمه نوین در بخشی از این مراسم با اشاره به نقش آفرینی مؤثر شبکه فروش این شرکت در رشد و ثبات حاصل شده در این شرکت خاطر نشان کرد: برای هر کدام از ما در بیمه نوین نقشی ترسیم شده که مطابق آن همه در آینده این شرکت سهیم و دخیل هستیم و نباید فراموش کنیم نقش هیچ کدام مان بی اهمیت و کم ارزش نیست.

    وی ادامه داد: پشت سر گذاشتن بحران ها نتیجه اعتماد متقابل اعضای بیمه نوین به تصمیم ها و اقدامات است. اینکه در سال 1395 با وجود تمام چالش های اقتصادی و مسائل رقابتی در صنعت، موفق به تحقق 80 درصدی اهداف خود شده ایم گواه بر وجود تفکر همیاری در این شرکت است به این معنا که رشد شرکت و پیشرفت نمایندگان در گِرُو همکاری متقابل است.

    کریم خان زند از رشد بالاتر پرتفوی بیمه نوین از متوسط نرخ صنعت بیمه خبر داد و گفت: در سال 1395 صنعت بیمه رشد 22.5 درصدی را تجربه کرده است و این رشد بدون احتساب بیمه های شخص ثالث 18.5 درصد است. با توجه به اینکه سیاست شرکت بیمه نوین کنترل ضریب این رشته در پرتفوی شرکت است، رشد بیمه نوین بدون در نظر گرفتن بیمه های شخص ثالث 21.5 درصد است.

    وی  خطاب به نمایندگان حاضر در مراسم گفت: شما نمونه ای از نمایندگان برتر این صنعت و نماینده همکاران خود در بیمه نوین هستید. اهداف و موفقیتی که از آن صحبت می کنم کار بزرگی است و عملکرد تک تک شماست که امروز بیمه نوین را به مسیر رشد و توسعه بازگردانده است.

    مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به اهمیت روابط انسانی در کسب و کار بیمه افزود: ذات این صنعت ارتباط و حمایت چند لایه است. همان طور که شرکت ها با پشتیبانی از شبکه فروش، ساختاری را ایجاد می کنند که فروش، تنها دغدغه نمایندگان باشد، نمایندگان نیز باید با کسب مهارت های اجتماعی و ایجاد روابط انسانی این اطمینان خاطر را به مشتریان خود منتقل کنند.

    خاطرنشان می کند در این مراسم نمایندگان حقیقی و حقوقی  برتر در فروش انواع محصولات، برترین های فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و برگزیدگان جشنواره فصل سبز نوین و مدیران فروش منتخب این شرکت با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو