عصر بازار

صدور اولین دستور وزیر اقتصاد دولت دوازدهم

عصر اعتبار- وزیر اقتصاد در اولین دستور صادره پس از استقرار در این وزارتخانه طی بخشنامه‌ای به واحدهای ستادی، سازمان‌های تابعه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی خواستار خودداری ارسال پیام تبریک و تاج گل شد.

صدور اولین دستور وزیر اقتصاد دولت دوازدهم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا، در متن بخشنامه صادره از سوی مسعود کرباسیان آمده است: با عنایت به لزوم پایبندی عملی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت انضباط مالی در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با عنایت به اینکه کاهش مکاتبات زائد و غیر ضرور درون و برون وزارتخانه ای از مصادیق این پایبندی است ضمن سپاس از ابراز لطف و محبت مدیران و همکاران محترم تاکید می دارد، از ارسال هر گونه پیام تبریک، تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها اجتناب نمایند.

    انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت گردد. به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همانا ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم میهنمان شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی