عصر بازار

بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب همدان

عصر اعتبار- توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب در حوزه های مختلف جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف، وصول مطالبات و رعایت اصول مشتری مداری و بهداشت اعتباری به استان همدان سفر کردند.

بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تلیکانی عضو هیات مدیره ناظر بر استان همدان در بازدید از شعبه شهداء در رابطه با جذب منابع پایدار، راهکارهای توسعه بازارهای هدف، تبلیغات و همچنین تمرکز بر حساب جاری رهنمودهای لازم را بیان داشت و از تمامی همکاران خواست تا خدمات و قابلیت های حساب های جاری بانک را در مناطق حومه ای شهر معرفی نمایند.
    وی افزود: سهم بانک از منابع قرض الحسنه باید به قدری افزایش یابد که افراد نیازمند بتوانند بلافاصله تسهیلات دریافت کنند.
    در ادامه، توکلی عضو دیگر هیات مدیره نیز با اشاره به ایجاد کمیته رفاهی بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد در کمیته رفاهی بانک، تصمیمات شایسته ای در حوزه های مختلف مانند بهداشت و درمان، ورزش، مهمانسرا و غیره اتخاذ شده است تا بیش از پیش شاهد ارتقای بهره وری و انگیزه همکاران باشیم.
    شایان ذکر است، در این بازدیدها، امینی مدیرشعب استان همدان نیز در خصوص فعالیت کمیته های بازاریابی، وصول مطالبات و غیره در 5 ماهه نخست سال گزارشی را ارائه نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی