عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت هفته دولت

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت هفته دولت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در متن این پیام آمده است:
    هفته دولت را امسال در حالی آغاز می کنیم که دولت دوازدهم با پیامی از امید به فردای روشن کار خود را آغاز کرده است و مصمم است تا با تکیه بر حمایت و اعتماد مردم و برنامه های مدون یک دوره دیگر از خدمت را آغاز کند.
    دولت یازدهم در دورات تصدی خویش توانست با افزایش نرخ رشد اقتصادی، تثبیت نرخ تورم و شکستن رکود تاثیر مثبتی بر فضای اقتصادی و اجتماعی کشورمان بگذارد و موقعیت کشورمان را در مقیاس های جهانی بهبود بخشد که بی شک این روند در سال های آتی نیز ادامه خواهد یافت .
    بانک صنعت و معدن نیز که همواره بر اساس سیاست های تدوین شده دولت گام برداشته و برنامه های خود را در چارچوب این سیاست ها تعریف کرده و به اجرا گذاشته است در این دوره توانست واحد های صنعتی زیادی را ؛ اعم از بزرگ، کوچک و متوسط ؛ تامین مالی و راه اندازی کرده و با گسترش امید و فعال سازی فضای کسب و کار رسالت و ماموریت خود را به انجام برساند.
    این بانک با بهبود فرایندهای داخلی و فعال سازی سیستم core banking، خود را بیش از پیش با شرایط فعالیت در فضای جهانی منطبق ساخته و در حالی که نخستین خط اعتباری را در اولین ساعات اجرایی شدن برجام گشایش کرده بود توانست در آخرین ماه های دولت یازدهم قرارداد برقی سازی قطار تهران-مشهد را با کشور چین مبادله ساخته و بار دیگر جایگاه خود را در تامین مالی طرح های توسعه ای کشور تثبیت کند.
    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و شما همکاران پرتلاش بانک صنعت و معدن تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را درمسیرتحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش یاری نماید .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی