عصر بازار

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی:

جامعه کارگری و بازنشستگان از خدمات درمانی تأمین اجتماعی رضایت دارند

عصر اعتبار- معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه جامعه کارگری و بازنشستگان از خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی رضایت دارند، گفت: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت شاهد ارتقای همه جانبه خدمات مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

جامعه کارگری و بازنشستگان از خدمات درمانی تأمین اجتماعی رضایت دارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی درخشان در مراسم بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک که با حضور پزشکان نمونه سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد،افزود: پزشکان نمونه سازمان تأمین اجتماعی نمایندگان جامعه بزرگ و شریف پزشکان شاغل در مراکز درمانی این سازمان در اقصی نقاط کشور هستند که بارسنگین خدمت‌رسانی به نیمی از جمعیت کشور را بر دوش دارند.

    معاون درمانی سازمان تأمین اجتماعی در ادامه اظهارکرد: برای اجرای برنامه‌های مختلف و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی، پزشکان بیشترین همکاری را داشته‌ و در نتیجه اقدامات انجام شده مردم از خدمات بسیار مناسب‌تری برخوردار شده‌اند.

    وی اجرای برنامه حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی را گامی ارزشمند در راستای تحول و ارتقای خدمات درمانی ارزیابی کرد و گفت: این برنامه با همکاری همه جانبه پزشکان به اجرا درآمد.

    درخشان از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای مبتلایان به بیماری‌های مزمن خبر داد و گفت: تا پایان شهریورماه مرحله اول این برنامه تکمیل می‌شود و در مراحل بعد تعداد بیماران مشمول این برنامه افزایش می‌یابد.

    معاون درمانی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: اجرای برنامه‌های تحول آفرین و ارتقای رضایتمندی مردم باعث انگیزه بیشتر مدیران و همکاران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی برای تداوم و تسریع روند رو به بهبود وضعیت خدمت‌رسانی می شود.

    درخشان تصریح کرد: پزشکان سازمان تأمین اجتماعی که عموما مشغول خدمت به جامعه شریف کارگری هستند قطعا نیازمند الگوبرداری از ابن سینا هستند.

    معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی تقویت سجایای اخلاقی ابن سینا در جامعه پزشکی را منجر به افزایش اعتماد بین پزشک و بیمار دانست و گفت: با تقویت اعتماد بین پزشک و بیمار هم شأن و جایگاه پزشکان بهتر حفظ می شود و هم بیماران خدمات درمانی مناسب‌تری دریافت می‌کنند.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در پایان این مراسم از ٥١ پزشک نمونه مراکز درمانی تأمین اجتماعی سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو