عصر بازار

موسسه اعتباری کاسپین گزارش می‌دهد:

تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین؛ درگام نهایی

عصر اعتبار- با اتمام فرآیند انتقال حساب (کانورت) سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین، یک گام رو به جلو در راستای رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده‌ها برداشته شد.

تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین؛ درگام نهایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عملیات فنی انتقال اطلاعات حسا‌ب‌های تعاونی منحله «امید جلین» به اتمام رسید و این حساب ها به موسسه کاسپین منتقل شد.

    بر پایه این گزارش، با انتقال کامل اطلاعات حساب‌های سپرده گذران تعاونی منحله امید جلین،4 جلسه میان هیئت مدیره موسسه اعتباری کاسپین با هیئت تصفیه این تعاونی برگزار شد که درجلسه آخر که روز یکشنبه 29 مرداد برگزار  شد، مقرر بود تا روش‌ها و زمان بندی پرداخت بررسی و به زودی اعلام شود، اما هیات تصفیه تعاونی منحله امید جلین دراین خصوص همکاری لازم را نداشت.

    در همین رابطه، برای رفع مشکلاتی که توسط برخی از سپرده گذاران این تعاونی منحله اعلام شده بود، موسسه کاسپین مقرر کرد تا زمان تعیین تکلیف و اعلام زمانبندی دقیق، بخشی از حساب‌ها آزاد شود.

    بر همین اساس و برای سهولت امور، سپرده گذاران می‌توانند تا سقف50 میلیون ریال از هر سپرده ای دریافتی داشته باشند تا به محض اعلام زمانبندی دسترسی به تمام سپرده هایشان داشته باشند.

    شایان ذکر است که تا دوم شهریورماه، 614 میلیارد ریال در قالب  37 هزار و 115پرداختی به سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین (از سوی موسسه اعتباری کاسپین) پرداخت شده است که این رقم به صورت روزانه در حال افزایش است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی