عصر بازار

حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از استارتاپ‌ها

اعزام هیات استارتاپی به جیتکس

عصر اعتبار- اتاق تهران در راستای حمایت خود از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین، یک هیات برای حضور در نمایشگاه جیتکس اعزام می‌کند.

اعزام هیات استارتاپی به جیتکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، معاون کسب‌وکار اتاق تهران با تاکید بر برنامه‌های اتاق تهران در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان، اعلام کرد که اتاق تهران در همین خصوص، یک هیات متشکل از 12 استارت‌آپ را برای حضور در نمایشگاه جیتکس دوبی (GITEX Dubai) اعزام می‌کند.


    هومن حاجی‌پور گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با توجه به تعاملات بین‎المللی و نقش موثر خود در توسعه کسب‎وکارهای ایرانی در بازارهای جهانی، قصد دارد در راستای حمایت و توانمندسازی کسب‌وکارهای نوین و استارت‌آپ‌ها، با تخصیص غرفه از حضور 12 استارتاپ ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2017 در دوبی حمایت کند.


    او توضیح داد که به همین منظور اتاق تهران در هفته گذشته، طی تعاملی با مراکز رشد و شتاب‌دهندگان کسب‌وکارهای نوپای فناور، از آنها خواست تا طرح‌های خود را به اتاق معرفی و به هیات داوران ارائه کنند.


    حاجی‌پور افزود: پس از ارائه طرح‌ها و انتخاب هیات داوران، برابر برنامه از پیش تعیین شده، 12 استارت‌آپ برای اعزام به این رویداد مهم در حوزه فناوری انتخاب شده‌ و سه استارت‌آپ نیز در فهرست ذخیره قرار گرفته‌اند.


    معاون کسب‌وکار اتاق تهران ادامه داد: اتاق تهران در راستای ماموریت‌های تعریف شده خود جهت حمایت از کارآفرینان جوان، فضای اختصاص داده شده در این نمایشگاه را به صورت رایگان به آنها اختصاص داده است.


    حاجی‌پور هم‌چنین با اشاره به معیارهای گزینش توضیح داد که پس از معرفی طرح‌ها از سوی مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها آنچه مدنظر هیات داوری قرار گرفته است، عبور از مرحله اولیه ایده و رسیدن به مرحله رشد استارت‌آپ‌ها، داشتن جریان مالی و همچنین قابلیت تطابق با بازارهای جهانی است.


    او از این اقدام اتاق تهران به عنوان فرصتی مهم و قابل توجه برای استارت‌آپ‌های ایرانی یاد کرد که می‌تواند فضایی مناسب و مستعد برای ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های آنان باشد.
    نمایشگاه جیتکس 2017 از روز 16 تا 20 مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو