عصر بازار

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ خبر داد:

آتیه سازان حافظ برنده مناقصه بیمه مکمل درمان صندوق بازنشستگی کشوری

عصر اعتبار- دکتر سید مرتضی ادیانی از برنده شدن شرکت آتیه سازان حافظ در مناقصه بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

آتیه سازان حافظ برنده مناقصه بیمه مکمل درمان صندوق بازنشستگی کشوری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر سید مرتضی ادیانی با اعلام این خبر گفت: صندوق بازنشستگی کشوری از طریق آگهی عمومی اقدام به برگزاری مناقصه برای تحت پوشش قراردادن 2 میلیون نفر بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری کرد.

    وی با بیان اینکه این مناقصه در تاریخ 17مرداد برگزار شد، ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت آتیه سازان حافظ حدود 4 سال افتخاری خدمت‌رسانی به به بازنشستگان کشوری را دارد امسال نیز با دریافت اسناد مناقصه و تکمیل اطلاعات آن آمادگی خود برای  شرکت در این مناقصه را اعلام کرد.

    مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ افزود: پس از بررسی مدارک و شرایط شرکت‌‌کنندگان در این مناقصه در نهایت شرکت آتیه سازان حافظ برای پنجمین سال متوالی توفیق ادامه خدمت‌رسانی به بازنشستگان کشوری را بدست آورد و کمیته برگزاری این مناقصه شرکت آتیه سازان حافظ را به عنوان برنده مناقصه اعلام کرد.

    ادیانی اظهار کرد: بر همین اساس شرکت در حال تدارک خدمات مطلوب‌تر و شایسته‌تر به این قشر از بازنشستگان که تعداد آنها نسبت به سال گذشته رشد داشته، است.

    وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به نظرسنجی‌هایی که از بیمه‌شدگان خود داشته رضایت‌مندی حداکثری از عملکرد شرکت آتیه سازان حافظ را اعلام کرده است، گفت: امیدواریم در قرارداد آتی نیز بتوانیم بیش از پیش در جلت رضایت بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشور موفق باشیم.

    مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ در مورد نحوه اجرای این قرارداد و افزایش تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان، گفت: نرخ حق بیمه در قراداد جدید  نسبت به سال گذشته یک رشد حداقلی داشته و مانند سال گذشته به صورت حق العمل‌کاری( کارمزدی) اجرا خواهد شد، جزئیات بیشتر در مورد تعهدات بیمه و سقف آن را نیز بعدا اعلام می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو