عصر بازار

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

با افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن به رونق تولید کمک کنیم

عصر اعتبار- مجید کیان پور نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر عملکرد بانک صنعت و معدن بر رونق صنعت کشور گفت: با توجه به سیاست های راهبردی که در رونق اقتصادی تعریف شده است بانک صنعت و معدن عملکرد مثبتی در اجرای این سیاست ها داشته است و افزایش سرمایه این بانک می تواند به صورت جدی تر تاثیر گذار باشد.

با افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن به رونق تولید کمک کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عضو مجمع نمایندگان استان لرستان درمصاحبه افزود: عملکرد مثبت بانک صنعت و معدن در رونق و توسعه تولید و صنعت کشور موجب افزایش کارایی ، رشد ناخالص ملی، جهش رونق اقتصادی و افزایش اشتغال شده است.
    نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: در استان ما بانک صنعت و معدن فعالیت های قابل توجهی انجام داده است که می توان به تامین مالی داروسازی بایرافلاک و فولاد ازنا که پس از 12 سال در آستانه راه اندای است اشاره کرد ، همچنین فاز 4 سیمان دورود نیز نیازمند همکاری های بیشتر برای به بهره برداری رسیدن است که امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.
    وی درباره توجه به واحدهای نیمه فعال افزود: باید یک سیاست راهبردی و رویکرد جدید برای این واحدها که زیر ساخت های آنها فراهم است تعریف شود تا به ایجاد اشتغال کمک کند.
    نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اقدامات زیربنایی برای اجرای طرح های جدیدی که ارزش افزوده مناسبی دارند و می توانند اشتغال زایی فراوانی را ایجاد کنند با همکاری صندوق توسعه ملی صورت بگیرد و در حال حاضر مهمترین صنعتی که باید بدان توجه ویژه ای شود صنایع پایین دستی پتروشیمی است .
    نماینده مجلس دهم بیان داشت: این صنعت هم اشتغال و ارزش افزوده بیشتری ایجاد می کند و هم باعث رونق چرخه تولید در کشور می شود ، اکنون محصول صنایع پتروشیمی در داخل تولید و صادر می شود اما اگر صنایع پایین دستی پتروشیمی رونق بگیرد قطعا در زنجیره تولید داخلی کشوربسیار اثرگذار خواهد بود.
    نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن یک بانک پیشتاز در عرصه بین المللی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو