عصر بازار

راه اندازی اینستاگرام موسسه اعتباری کاسپین و افزایش فعالیت اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی

عصر اعتبار- در راستای تغییرات جدید در حوزه ارتباطی با سپرده گذاران، موسسه اعتباری کاسپین حضور خود را در شبکه های اجتماعی پر مخاطب را افزایش داد.

راه اندازی اینستاگرام موسسه اعتباری کاسپین و افزایش فعالیت اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، باتوجه به ضرورت ارتباط با افکار عمومی و تعامل گسترده با سپرده گذاران، حضور در شبکه های اجتماعی پر مخاطب چون اینستاگرام و تلگرام  مد نظر قرار گرفت .

    بر همین اساس، اطلاع یابی سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله 8 گانه که مسئولیت تعیین تکلیف آنها بر دوش موسسه کاسپین است، یکی از اهداف این توسعه اطلاع رسانی بوده تا انتشار اطلاعات دقیق سرعت بگیرد.

    انتشار  اقدامات انجام گرفته و دریافت انتقادات و پیشنهادات از دیگر مزایای توجه به این حوزه است که موسسه اعتباری کاسپین با ایجاد و توسعه راه‌های ارتباطی تازه (در شبکه های اجتماعی پر مخاطب) به آن توجه داشته است.

    راه اندازی اینستاگرام و افزایش فعالیت کانال تلگرامی مجموعه از جمله این اقدام‌هاست که در آدرس‌های ذیل، قابل پیگیری است .

    صفحه رسمی اینستاگرام مؤسسه اعتباری کاسپین با عنوان(caaspianci) و آدرس اینترنتی https://www.instagram.com/caaspianci/ قابل جستجو است.

    همچنین در کنار سایت رسمی موسسه اعتباری کاسپین،کانال تلگرامی(caspian_credit_institute) موسسه هم فعالیت بیشتری پیدا کرده است تا راه‌های اطلاع‌یابی مخاطبان از موسسه اعتباری کاسپین بهبود داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی