عصر بازار

مهندس فلاح‌فر:

تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از مأموریت‌های اصلی پست‌بانک‌ایران است

عصر اعتبار- مهندس فلاح فر عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران در نشست مشترک با استاندار خوزستان اظهارداشت: این بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT، تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی را برعهده دارد و از مأموریت‌های اصلی آن درمناطق روستائی و کم برخوردار است.

تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از مأموریت‌های اصلی پست‌بانک‌ایران است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اهمیت حوزه کشاورزی در اقتصاد کشور، این بانک از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق توسعه ملی توانسته است سهم بسزائی در رشد و توسعه اقتصادی این حوزه داشته باشد.
    غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این نشست با اشاره به نقش اشتغالزائی پست‌بانک‌ایران درسطح کشور بویژه در شهرهای کوچک و مناطق روستائی عنوان‌کرد: خرید اتوبوس‌های درون‌شهری در پنج شهر استان خوزستان با مشارکت تسهیلاتی این بانک نشان از اهتمام و خدمات‌رسانی شایسته آن در راستای اشتغال‌زائی درمناطق محروم است.
    همچنین فلاح‌فر با حضور درجلسه شورای اداری پست‌بانک استان خوزستان که بمنظور قدردانی از زحمات عباس استواری مدیر پیشین و معرفی عبادالله نیازی مدیر جدید شعب پست بانک استان برگزار شد اظهارداشت:
    تلاش در جهت رونق مناطق روستائی و محروم بعنوان گسترده ترین خرده بانکدار کشور از الویت‌های خدمات‌رسانی پست بانک در این مناطق است.
    وی افزود: حمایت از طرح های اشتغالزای روستائی با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در استان خوزستان در راستای تأمین مالی خرید ادوات کشاورزی موجب حرکت فزاینده چرخه اقتصادی جهت محرومیت‌زدائی و مهاجرت زدائی در این استان می شود که پست بانک‌ایران بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در راستای این مهم گام‌های اساسی برداشته است.
    فلاح‌فر در پایان بر پیگیری وصول مطالبات، رعایت دستورالعمل نحوه تهیه مصوبات و گزارش های کارشناسی اعطاء و مصرف تسهیلات و نظارت مستمر بر باجه‌های‌خدمات بانکی تأکید کرد.
    گفتنی است: درپایان این مراسم، استواری و نیازی هریک به ارائه عملکرد استان و تبیین برنامه‌های جدید پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی