عصر بازار

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر جذب منابع ارزان قیمت

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت در سال جاری تاکید کرد.

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر جذب منابع ارزان قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، برات کریمی در همایش هم اندیشی روسای ادارات امور تهران و شعب مستقل با محوریت امور سازمانی و پرسنلی که به میزبانی اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، افزود: هم اکنون وضعیت بانک چه در بخش منابع و چه در بخش نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی (NPL) مناسب است و از این پس سودآوری یکی از اهداف اصلی ماست.

    وی با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی در سازمان ها گفت: توسعه، موفقیت و شکوفایی یک سازمان و کشف راهکارهای کاربردی، همواره توسط کارکنان خلاق، هوشمند و پرورش یافته عملیاتی می شود.

    کریمی افزود: مهمترین سرمایه در اختیار مدیران، منابع انسانی است و نحوه بهره مندی از تخصص و توان آنها، هنر مدیران موفق است.

    محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز در این جلسه ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت ادارات امور تهران و شعب مستقل، گفت: به منظور بهینه کردن انجام امور در شعب، اصلاح فرایندها می بایست در دستور کار قرار گیرد.

    در این همایش که فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد نیز در آن حضور داشت، از گزارش مدیریتی تحت عنوان «رهگیری و نظارت بر کمیته ها» رونمایی شد.

    با استفاده از این گزارش، عملکرد کمیته های مربوط به اعتبارات، انتصابات و پیگیری از لحظه ایجاد تا پایان، قابل پیگیری و گزارشگیری خواهد بود.

    در بخش دیگری از این همایش، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و هادی سالار خیلی رئیس اداره کل سازمان و روش ها به سوالات و نظرات روسای ادارات امور شعب پاسخ دادند.

    حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این همایش نکاتی را در خصوص مسائل سازمان بیان کردند.

    افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بانک ملی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، برگزاری جلسات ماهانه ادارات امور شعب تهران را بسیار مثبت و تاثیر گذار خواند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی