عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد

رشد ۲۵ درصدی مستمری‌ بازنشستگان در دولت یازدهم

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پرداخت به موقع مستمری را از خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی در حوزه بیمه عنوان کرد و گفت: در پرداخت مستمری در دولت یازدهم رشد ۲۵ درصدی را شاهد بودیم و این نتیجه تلاش همه همکاران این حوزه بوده است.

رشد ۲۵ درصدی مستمری‌ بازنشستگان در دولت یازدهم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به ‌‎‌گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیدتقی نوربخش هفتم شهریورماه در سفر به شهرکرد در آیین افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در آغاز دولت یازدهم با مشکلات جدی اقتصادی، رشد اقتصادی منفی و تورم بالا روبرو بودیم که بسیاری از آن‌ها در پایان دولت یازدهم سامان یافت.

    وی با اشاره به اینکه محور برنامه‌های دولت یازدهم مرتفع‌کردن دغدغه رهبری و چالش اشتغال و تولید بود، افزود: در دولت یازدهم رشد اقتصادی به هفت تا هشت درصد رسید و نرخ تورم نیز تک رقمی شد.

    نوربخش با بیان اینکه حدود 42 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، اظهار کرد: در این سازمان چالش‌های بسیاری به وجود آمد اما تلاش کردیم با دوری از حاشیه‌ها بهترین خدمات را در دو بخش درمان و بیمه‌ای به مردم عرضه کنیم.

    وی پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان را ازخدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی در حوزه بیمه خواند و تصریح کرد: در پرداخت مستمری بازنشستگان در دولت یازدهم رشد 25 درصدی را شاهد بودیم و این نتیجه تلاش همه همکاران این حوزه بوده است.

    نوربخش با اشاره به حوزه درمان، سازمان تامین اجتماعی را اصلی‌ترین تامین کننده طرح تحول نظام سلامت دانست و گفت: در پی این طرح شاهد بیمه شدن حدود 11 میلیون نفر در کشور بودیم که رضایت مردم را در پی داشت.

    وی با بیان اینکه در هفته دولت 34 پروژه در حوزه سازمان تامین اجتماعی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته به این تعداد پروژه حدود 100 میلیارد تومان است.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پروژه بیمه‌ای شلمزار، پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد و پروژه سرمایه‌گذاری و توریستی سامان را سه پروژه بهره‌برداری شده طی هفته دولت در چهارمحال و بختیاری خواند و ادامه داد: افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد نماد صداقت به مردم است.

    وی با بیان اینکه این پروژه 30 ماه قبل عملیات اجرایی آن آغاز و اکنون افتتاح شد، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور به تاسی از راهبردهای دولت قول‌های کارشناسانه داده و آن‌ها را محقق می‌کند.

    نوربخش بر کیفیت بالا، تجهیزات واقعی و سرعت در تکمیل پروژه‌های تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: چهارمحال و بختیاری به دلایل مختلف استانی قابل توجه از لحاظ سرمایه‌گذاری است و باید از این ظرفیت در همه حوزه‌ها استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو