عصر بازار

خدمات کوثر در تامین نیازهای بخش های تولیدی خُرد و متوسط تاثیرگذار است

عصر اعتبار- مدیر و کارکنان موسسه اعتباری کوثر استان قم در هفته دولت با حضور در استانداری قم با استاندار، معاونین و مدیران بخش های مختلف دیدار و گفتگو نمودند.

خدمات کوثر در تامین نیازهای بخش های تولیدی خُرد و متوسط تاثیرگذار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید مهدی صادقی استاندار قم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهید رجایی و باهنر گفت: اقدامات موسسه اعتباری کوثر در سطح استان بسیار شایسته است امیدوارم با برنامه ریزی بلند مدت، تکمیل سبد محصولات زنجیره خدمات موسسه کامل تر شود.

    استاندار قم با اشاره به خدمات موسسه اعتباری کوثر در استان قم افزود: فعالیت شما در تامین نیازهای بخش های تولیدی خُرد و متوسط تاثیرگذار بوده است، لذا با توجه به توانمندی های و فعالیت هایی که تا به امروز از این موسسه در مدت زمان کوتاه دیده شده است و با شناختی که از دکتر رضایی مدیر عامل این موسسه دارم، قابلیت ایجاد یک الگوی برجسته در بین بانک ها در این موسسه وجود دارد و لازمه این امر دیدگاه بلند و افق فرای استان است.

    نماینده عالی دولت در استان قم با تقدیر از فعالیت های موسسه اعتباری کوثر در این استان افزود: طرح جدید کوثر کارت ورزش استان قم با هدف حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی قابل تقدیر است.

    مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم نیز در این دیدارگزارشی از فعالیت های موسسه با محوریت حمایت از تولید ارائه نمود .

    اقدسی اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر در راستای همکاری و تعامل با دولت تدبیر و امید در استان و بخش های مختلف از جمله پروژه های دانش بنیان، حمایت از بنگاه های تولید خرد و متوسط و همکاری با واحد دانشگاهی و مراکز آموزشی و دولتی اقدامات اثرگذاری انجام داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی