عصر بازار

رئیس هیات مدیره بانک دی:

انتظار می رود جانشین پروری در بانک دی اجرایی شود

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره بانک دی از شعب مطهری و نور ولیعصر(عج) و باجه بانک در بنیاد شهید و امورایثارگران بازدید کرد.

انتظار می رود جانشین پروری در بانک دی اجرایی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رضا سهم دینی، رئیس هیات مدیره بانک دی، به همراه حسین ظریفی خامنه، معاون مالی و سرمایه گذاری و احمد حشمی پور، مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل حوزه هیات عامل، ضمن حضور در شعب مطهری و نور ولیعصر (عج) و نیز باجه بانک دی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با همکاران و روسای این شعب دیدار کرده و به گفتگو نشستند.

    سهم دینی در این دیدار ها با تاکید بر جانشن پروری در بانک گفت: تربیت مدیران آینده یکی از مهمترین راهکارهای توسعه سازمان ها است و از همکاران با تجربه و پیشکسوت انتظار می رود با انتقال دانش و تجربه به همکاران جوان، به موضوع جانشین پروری توجه ویژه ای نمایند.

    وی شناسایی افراد مستعد برای تقبل مسئولیت‌ مدیریت را هدف جانشین پروری عنوان نمود و تصریح کرد: از مزایای جانشین پروری در سازمان، اطمینان از وجود مدیران مورد نیاز در آینده ، ایجاد بستر و زمینه استفاده مؤثر از ظرفیت‌های کارشناسان مستعد و  فراهم‌سازی امکان رشد و ارتقای شغلی کارشناسان است که روحیه رقابت سالم را تقویت می‌کند.

    سهم دینی همچنین با تاکید بر تقویت بهداشت اعتباری خاطرنشان کرد:یکی از عوامل موثر در کنترل و کاهش مطالبات معوق و مشکوک الوصول در بانک،  رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی دقیق مشتریان قبل از اعطای تسهیلات است که انتظار هیات مدیره ، رعایت این اصل توسط همه همکاران می باشد.

    رئیس هیات مدیره بانک دی در پایان تکریم مشتریان را رسالت هریک از همکاران عنوان نمود و اظهار کرد: از آنجا که همکاران شعب در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، می توانند با تکریم و احترام به آن ها در افزایش وفاداریشان به بانک نقش آفرین باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی