عصر بازار

پرداخت سود قطعی ۲۴درصدی به بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری در بیمه ملت

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌ملت طی جلسه‌ای در روز یکشنبه ۵ شهریور۹۶ با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت، نرخ سود قطعی مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی بیمه ملت را اعلام کرد. شرکت بیمه‌ملت از معدود شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره بالاترین نرخ قطعی سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.

پرداخت سود قطعی ۲۴درصدی به بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری در بیمه ملت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر علیرضا ابراهیم‌پور، با تاکید بر آیین‌نامه 68 شورای عالی بیمه گفت: این شرکت در سال مالی نود و پنج، 24 درصد سود قطعی به بیمه‌گزاران بیمه زندگی در بیمه ملت پرداخت می‌کند.
    وی در توضیح این امر افزود: محاسبات انجام شده در خصوص سود حاصل از عملکرد بیمه‌های زندگی بیمه‌ملت، بیان‌گر آن است که این شرکت به اندوخته بیمه‌گزاران بیمه‌های عمر خود برای سال 1395 معادل 24 درصد سود قطعی پرداخت خواهد کرد. این در صورتی است که در سال 95 سود تضمینی بیمه‌های زندگی در صنعت بیمه، حداکثر 18 و 16 درصد تعیین شده بود.
    مدیرعامل بیمه ملت با اعلام نرخ قطعی سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه‌گذاری در سال 95 افزود: در سال‌های 91 تا 94، بیمه ملت به صورت میانگین، 25.56 درصد سود مشارکت در منافع برای بیمه‌گزاران زندگی خود محاسبه و پرداخت کرد و در سال 92 نیز با پرداخت 30.75 درصد، بالاترین سود مشارکت در منافع را در صنعت بیمه محقق کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی