عصر بازار

روش‌های جمع‌آوری نذورات «عیدقربان» از سوی بهزیستی اعلام شد

عصر اعتبار- سرپرست مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور روش‌های جمع‌آوری نذورات عیدقربان را تشریح کرد.

روش‌های جمع‌آوری نذورات «عیدقربان» از سوی بهزیستی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدعلی کوزه‌گر در جمع خبرنگاران در مورد راههای جذب مشارکت های مردمی به مناسبت عید قربان گفت: یکی از راههای جذب این نذورات این است که مردم به مراکز بهزیستی مانند مراکز نگهداری معلولان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و خانه سالمندان، مراجعه کنند و نذورات و گوسفند قربانی خود را تحویل این مراکز دهند.

    وی ادامه داد: لازم نیست که همه مردم برای پخش نذورات خود به مراکز معروف بهزیستی مانند یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست معروف و شهره بروند بلکه می توانند نذورات خود را به مراکز بهزیستی که در حاشیه شهرها مستقرند ببرند.

    سرپرست مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: هم اکنون فهرست اسامی مراکز بهزیستی سراسر کشور در سایت اینترنتی این سازمان وجود دارد.

    کوزه گر گفت: راه دیگر این است که مردمی که می خواهند نقدی نذورات خود را بپردازند به شماره حساب 90190 مشارکت های مردمی که قابل پرداخت در تمام شعب بانک ملت است مراجعه کرده و وجوه نقدی خود را جهت نذورات قربانی بپردازند.

    وی تصریح کرد: همچنین مردم می ‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری *7*70# نیز نذورات خود را به مددجویان بهزیستی برسانند.

    کوزه گر گفت: اگر خیرین نتوانند یا نخواهند که به صورت کامل گوسفند قربانی کنند می توانند با مشارکت چند خیر دیگر این کار را انجام دهند.

    سرپرست مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: همچنین بهزیستی با مرکز خدمات ویژه شهروندان تفاهم نامه دارد که نذورات قربانی مردم را به صورت رایگان تحویل بگیرد و در مقابل رسید هم بدهد.بنابراین مردم می توانند با شماره 193 بدون کد تماس بگیرند و قربانی های خود را تحویل دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی