عصر بازار

قرارداد همکاری بانک پاسارگاد و اگزیم بانک کره‌جنوبی به امضا رسید

عصر اعتبار- قرارداد تأمین مالی بلندمدت بانک پاسارگاد و اگزیم بانک کره‌جنوبی در راستای اشتغالزایی و کمک به پیشرفت اقتصاد کشور، به امضای طرفین رسید.

قرارداد همکاری بانک پاسارگاد و اگزیم بانک کره‌جنوبی به امضا رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک، یکی از 12 بانک ایرانی است که با امضای این قرارداد، آماده‌ی تأمین منابع مالی پروژه‌های زیرساختی شرکت‌های داخلی، در چارچوب توافق 8 میلیارد یورویی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی است.
    این تفاهم در چارچوب توافق بانک‌مرکزی ج.ا.ا با اگزیم بانک کره‌جنوبی، تنظیم شده‌است که در نتیجه آن بسیاری از پروژه‌های عمرانی و تولیدی راه‌اندازی خواهد شد و اثرات بسیار مثبتی بر رشد اقتصادی کشور خواهد گذاشت.
    گفتنی است عملکرد مطلوب بانک‌پاسارگاد در سال‌های فعالیت، باعث شده جایگاه مطلوب و شایسته‌ای را در صحنه‌ی بانکداری بین‌المللی از آن خود کند. به‌طوری‌که همواره مورد توجه بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات خارج از کشور قرار گرفته و قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی بسیار خوبی را در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تنظیم کرده‌است. بانک‌پاسارگاد برای ارائه کلیه خدمات ارزی از جمله گشایش انواع اعتبارات اسنادی دیداری و مدت‌دار، حوالجات ارزی، خرید و فروش و افتتاح حساب‌های ارزی و همچنین صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی و خدمات مربوط به صادرات کالا در خدمت هم‌میهنان گرامی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی