عصر بازار

مهندس آذری جهرمی:

توسعه کمی و کیفی خدمات پست بانک ایران در روستاها از برنامه های مهم وزارت ارتباطات است

عصر اعتبار- مهندس آذری جهرمی در نشست شورای مدیران وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات که به مناسبت هفته دولت در یاسوج و در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات پست بانک ایران در روستاهای کشور از مهمترین برنامه های این وزارتخانه است.

توسعه کمی و کیفی خدمات پست بانک ایران در روستاها از برنامه های مهم وزارت ارتباطات است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در نشست فوق ضمن بیان این مهم اظهار داشت:نقش حضور این بانک در روستاها بیش از گذشته گسترش خواهد یافت و حضور آن در روستاها و نقاط غیربرخوردار کشور بسیار موثر بوده و باید تلاش کنیم رضایت عمومی حاصل شود.
    آذری جهرمی تاکید کرد:پست بانک ایران آمادگی دارد از طرح ها و پروژه های دانش بنیان و همچنین طرح های روستایی و توسعه دولت الکترونیک حمایت نماید.
    وی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک پست بانک ایران درسطح کشور افزود: امروز تعداد 7 دستگاه خودپرداز این بانک در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد که انتظار داریم این تعداد به 50 دستگاه افزایش یابد تا دسترسی عمومی بیشتری فراهم شود.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست بر انسجام هرچه بیشتر مدیران ادارات زیرمجموعه وزارتخانه در استانها و برگزاری این جلسه ها برای رفع مشکلات و فراهم نمودن رضایت هرچه بیشتر مردم تاکید کرد.
    وی تصریح کرد: پست بانک ایران باید تلاش کند از سرمایه گذاران به ویژه طرح تکاپو حمایت کند چون ظرفیت های خوبی برای حمایت مالی از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری و اشتغالزایی دارد.
    همچنین در این نشست دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران و تنی چند از مدیران این بانک نیز حضور داشتند که فرحی اظهار داشت: این بانک ظرفیت های بسیار خوبی دارد و از طرح های حوزه های it و تولیدات روستایی و دانش بنیان ها با تامین مالی لازم حمایت می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی