عصر بازار

بنیاد شهید در هفته ای که گذشت؛

پرداخت معوقات ایثارگران و خانواده های شهدا در سال جاری

عصر اعتبار- مهم ترین اخبار و رویدادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران را با یک کلیک مشاهده کنید.

پرداخت معوقات ایثارگران و خانواده های شهدا در سال جاری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنیاد شهید در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

    پرداخت معوقات ایثارگران و خانواده های شهدا در سال جاری

    حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: 600 میلیارد تومان مربوط به معوقات ایثارگران وجود دارد که قرار است در آینده ای نزدیک به آنها پرداخت شود و سعی می کنیم مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95 را امسال پرداخت کنیم.

    وی تصریح کرد: معاونت حقوقی بنیادشهید بر روی موضوع پرداخت معوقات متمرکز شده است و آیین نامه های آن را تدوین می کند و باید این موضوع در سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود که اگر تامین بودجه انجام شد، هر چه سریع‌تر این معوقات پرداخت خواهد شد.

    لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در بنیاد شهید

    حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: باید از بانوان در این دوره از انتصابات استفاده کرد و افرادی که شایسته هستند در اداره امور به کار گرفته شوند که در این راستا از ظرفیت نسل جوان به ویژه بانوان استفاده خواهیم کرد، زیرا همگی باید دست به دست هم دهیم و بنیادشهید را در پیشبرد اهداف یاری کنیم.

    وی افزود: میزها باید در اختیار جوانان باشد و نباید افرادی که برای بنیادشهید کار کرده اند ناراحت شوند و باید میدان کار در این نهاد به جوانان و بانوان شایسته و توانمند واگذار شود.

    رویکرد دولت دوازدهم تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش اشتغال و تولید است

    حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد:رویکرد دولت دوازدهم نیز تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش اشتغال، تولید و اجرای سیاست‌های اصل 44 در مورد خصوصی سازی اعلام شده است.

    وی گفت: بنیاد شهید پس از دفاع مقدس به نهادی گسترده تبدیل شد و وضعیت جدیدی یافت به گونه‌ای که هم اکنون مجموعاً بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر را تحت پوشش دارد و دو وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به ایثارگران را به عهده دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی