عصر بازار

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از زندانیان آزاد شده و جرائم غیر عمد

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل به همراه سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در هفته بانکداری اسلامی و در راستای حمایت از اقشار محروم و نیازمند جامعه و توسعه نظام پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه کمک به اشتغال زندانیان آزاد شده، با اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تفاهم نامه همکاری امضاء نمود.

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از زندانیان آزاد شده و جرائم غیر عمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر جهانگیر در مراسم تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه بیان داشت: سازمان زندان ها نیز همانند بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش حمایتی در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه دارد و تلاش می کنیم تا کسانی که وارد زندان می شوند علاوه بر اصلاح و تربیت و حرفه آموزی، زمینه اشتغال آن ها را در داخل زندان و پس از آزادی فراهم نماییم تا از این طریق بتوانیم به آنان و خانواده هایشان کمک کنیم.
    وی افزود: اعتقاد داریم که نرخ بازگشت به زندان در افرادی که حرفه آموزی می کنند و اشتغال می یابند بسیار کاهش پیدا می کند و شرایط بهتری برای اجتماعی شدن مجدد آنها به وجود می آید و می توانند به خود، خانواده و جامعه خدمت رسانی داشته باشند.
    رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به مشکلات خانواده زندانیان در طول مدت محکومیت سرپرست خانوار گفت: خانواده زندانیان در این برهه به دلیل مصائب مالی بسیار آسیب پذیر هستند و حمایت سازمان زندان ها کمک می کند تا با توانمندسازی این اقشار و ایجاد کسب و کار مناسب برخی از این فشارها تعدیل یابد.
    وی با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه تصریح کرد: نگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران به رفع محرومیت ها و تامین مشکلات مالی افراد کم درآمد بسیار خیرخواهانه است و امضای این سند همکاری برگ زرین دیگری در کارنامه این 2 مجموعه در ارائه خدمات ارزنده به مددجویان می باشد.
    دکتر جهانگیر، افزایش تاثیرگذاری در ارائه کمک های حمایتی، عملیاتی شدن سریع و امدادرسانی مطلوب، بهبود شرایط بازپرداخت، در نظر گرفتن مدت زمان تنفسی و همچنین تسهیل در دریافت این تسهیلات را بخشی از دغدغه های خود بیان کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران همیشه در زمینه های خداپسندانه پیشگام و پیشرو بوده و سابقه همکاری با این مجموعه بیان گر اهتمام بانک در امور نیازمندان و اقشار آسیب پذیر است.
    دکتر مرتضی اکبری نیز در ادامه بیان داشت: تمدید این تفاهمنامه باعث افتخار بانک قرض الحسنه مهر ایران است، زیرا تقویت همکاری های دوجانبه ناشی از ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت از عملکرد بانک در حوزه های مسئولیت های اجتماعی می باشد.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک حمایتی در زمینه مسئولیت های اجتماعی است و همیشه تلاش نموده تا در راستای توانمندسازی نیازمندان جامعه گامهای موثری بردارد. عملکرد بانک طی سال های گذشته نشان دهنده موفقیت های حاصل شده در جهت بهبود معیشت اقشار ضعیف و متوسط است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: این بانک طی یک دهه فعالیت خود با استقبال شایسته ای از سوی مردم مواجه شده و نمودار رشد منابع آن بیان گر این موضوع می باشد.
    در پایان، تفاهمنامه مذبور توسط مرتضی اکبری و اصغر جهانگیر امضاء گردید.
    شایان ذکر است، اخوان رییس اداره اعتبارات و بین الملل، صمدی سرپرست اداره روابط عمومی و بازاریابی و فرجی رییس شعبه مستقل مرکزی نیز در مراسم انعقاد این سند همکاری حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی