عصر بازار

گزارش تصویری افتتاح پل روستای شهرآرای چالوس به همت بانک سرمایه

عصر اعتبار: پل روستای شهرآرای شهرستان چالوس، همزمان با هفته دولت و بانکداری اسلامی، چهارشنبه مورخ ۹ شهریورماه با حضور مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک سرمایه به بهره برداری رسید.

گزارش تصویری افتتاح پل روستای شهرآرای چالوس به همت بانک سرمایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، چالوس این روزها گرم است اما نه به گرمای مهمان نوازی چالوسی ها. علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بانک سرمایه، و دکتر علیرضا اکبری، عضو هیأت مدیره این بانک در مقابل گرمای مهمان نوازانه مهندس ناصر زندی، فرماندار شهرستان چالوس، و دانش آموزان و اهالی بی ریای روستای شهرآرا، بی شک خنکای خاطره ای لذت بخش را به یادگار خواهند برد.

مراسم افتتاحیه ساده و صمیمی است؛ در خور صفا و سادگی روستاییانی که هیچ پلی به بلندای همت والایشان نمی رسد.

و بچه ها مهمان اصلی این مراسم اند. بانک سرمایه پل را برای آن ها ساخته است. آن ها از همین کودکی می آموزند که اگر رودخانه نامهربانی کند، انسان ها می توانند و باید برای هم چاره سازی کنند.

مهندس ناصر زندی، فرماندار شهرستان چالوس، می گوید اقدام بانک سرمایه در اذهان مردم این منطقه ماندگار خواهد شد. او از خطراتی می گوید که پل چوبی در گذشته برای مردم و دانش آموزان داشت و اضافه می کند که انجام این اقدام اجتماعی برای مردم و دانش آموزان از سوی یک بانک خصوصی بسیار ارزشمند و در خور تحسین است.

دکتر علیرضا اکبری، عضو هیأت مدیره بانک سرمایه نیز می گوید بخش عمده ای از سهام بانک سرمایه متعلق به فرهنگیان ارجمند است و ساخت این پل و اتصال روستای شهرآرا به مراکز آموزشی و سهولت تردد دانش آموزان و معلمان به مدرسه، خدمت کوچکی بود که از طرف بانک سرمایه نسبت به مردم این منطقه و قشر فرهیخته فرهنگی انجام شد.

از دانش آموزان تقدیر می شود. صرف حضور روح افزای این جوانه های پاک بر درخت زندگی روستا، شایسته احترام و تقدیر است، چه رسد به این که زنان و مردان آینده، در سودای کسب دانش و فتح قله های بزرگ زندگی باشند.

روبان افتتاح پل بریده می شود. علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بانک سرمایه، در این لحظات به دانش آموزانی می اندیشد که تا سال ها بر این پل گام برخواهند داشت. آن چه ارزش دارد همین است و آن چه به یادگار می ماند، همین.

پل 40 متری روستای شهرآرا افتتاح شده و پل چوبی در کنار آن برای همیشه بازنشسته شده است. از این پس دانش آموزان همچنان که از پل می گذرند به مرور درس هایشان خواهند پرداخت و از زلال آب وحشی رودخانه که اینک آرام و سربه زیر شده به وجد خواهند آمد.

آری، از این پس داستان آن پل چوبی هول انگیز که دهان به دهان می گشت، چنین تمام خواهد شد: و بانک سرمایه برای ما پلی آهنین ساخت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو