عصر بازار

ثبت نام از مددجویان و نیازمندان برای پرداخت وام کشاورزی

عصر اعتبار- مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: ثبت نام از مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد برای پرداخت وام کشاورزی تا پایان بهمن ماه انجام می شود.

ثبت نام از مددجویان و نیازمندان برای پرداخت وام کشاورزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اختصاص 104 میلیون تومان وام کشاورزی برای مددجویان استان تهران اظهار داشت: با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و 7 بانک عامل مبلغ 15 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد در اختیار مددجویان کمیته امداد استان تهران قرار می‌گیرد که از این مبلغ حدود 30 میلیارد تومان به روستاییان و ساکنان مناطق محروم اختصاص دارد.

    وی ادامه داد: طبق توافق اولیه سعی شد تا پرداخت این وام ها با یک ضامن انجام شود، اما با توجه به اینکه بانک ها شعبه محور هستند، برای اطمینان بیشتر دو ضامن را ملاک قرار داده اند که در تلاش هستیم آن ها را متقاعد به قبول یک ضامن کنیم.

    ولیئی با بیان اینکه متقاضیان می توانند تا پایان بهمن ماه 96 در دفاتر کمیته امداد و یا سازمان جهاد کشاورزی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و سپس به بانک ها معرفی شوند، خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم 80 درصد از این اعتبارات در اختیار افراد نیازمند تحت پوشش و 20 درصد باقیمانده نیز به سایر افراد نیازمند و بیکار در صورت محرز شدن شرایط آنان پرداخت می شود.

    مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه حساب یارانه مددجویان نیز می تواند مورد تضمین قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: از دو طریق صندوق امداد ولایت که وابسته به کمیته امداد است و بانک های عامل نیز این وام پرداخت می شود.

    وی تاکید کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا حساب مستمری مددجویان به عنوان وثیقه برای صندوق امداد ولایت و همچنین حساب یارانه برای سایر افراد غیر مددجو برای بانک ها به عنوان تضمین و قابل پذیرش باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی