عصر بازار

قرعه کشی مرحله اول جشنواره "یک بام و چند برنده" برگزار شد

عصر اعتبار- مرحله اول قرعه کشی جشنواره "یک بام و چند برنده" بانک ملی ایران برگزار شد.

قرعه کشی مرحله اول جشنواره "یک بام و چند برنده" برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دیروز عصر یکشنبه 12 شهریور ماه طی مراسمی مرحله اول قرعه کشی جشنواره " یک بام و چند برنده" با حضور تنی چند از مسئولان ارشد این بانک برگزار  شد و برندگان این مرحله از قرعه کشی  جشنواره به قید قرعه معرفی شدند.

    قابل ذکر است این جشنواره به منظور معرفی سامانه بام و امکانات آن در نزد مشتریان بانک ملی ایران از اول تا 31شهریورماه سال جاری و به مناسبت سالروز تأسیس بانک برگزار می شود و مشتریانی که تا مقاطع دهم، بیستم و سی و یکم شهریور ماه در این سامانه عضو شوند، در قرعه کشی سکه های تمام بهار آزادی شرکت داده خواهند شد.

    بانک ملی ایران به قید قرعه برای عضو شدگان تا هر کدام از این مقاطع زمانی، 10 سکه تمام بهار آزادی و در مجموع 30 سکه تمام بهار آزادی در نظر گرفته است.

    با این روند، اعضای جدید سامانه «بام» هر روز یک قرعه کشی برای برنده شدن یک سکه تمام بهار آزادی را تجربه خواهند کرد.

    با این حال همه کسانی که از ابتدای راه اندازی سامانه «بام» تا پایان 31 شهریور ماه امسال در آن عضو بوده و دست کم یک تراکنش انجام داده باشند، در قرعه کشی بزرگ نیسان «جوک» شرکت داده خواهند شد.

    اطلاعات بیشتر درباره این چهار قرعه کشی با عنوان «یک بام و چند برنده» در https://bmi.ir/bamfestivalقابل مشاهده  بوده و اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی نیز از طریق لینک زیر قابل مشاهده است.

    اسامی برندگان یک بام و چند برنده

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی