عصر بازار

با حضور رییس هیات مدیره صورت گرفت:

افتتاح شعبه تالش بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان

عصر اعتبار- شعبه تالش بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک ، فرماندار تالش و جمعی از مدیران ادارت و سازمانها و کسبه بازار افتتاح گردید.

افتتاح شعبه تالش بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در این مراسم، پدارم رئیس هیات مدیره، به تشریح عملکرد کلی بانک پرداخت و بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور می باشد که فعالیت خود را از سال 86 آغاز نموده و در حال حاضر با 540 شعبه در سراسر کشور به هموطنان خدمت رسانی می کند.
    وی افزود: هدف کلی این بانک ترویج سنت پسندیده و الهی قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مردم وحمایت از نیازمندان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه می باشد؛ در همین راستا در طی یک دهه خدمت رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران گام های موثری را در حوزه ازدواج ، معیشت و اشتغالزایی برداشته است .
    پدرام از همه مسئولین حاضر در جلسه خواست تا با حمایت های همه جانبه، این بانک را در انجام ماموریت های واقعی خود که کمک و دستگیری از محرومین و اقشار کم درآمد جامعه می باشد، یاری رسانند.
    سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز که یکی دیگراز سخنران مراسم افتتاحیه شعبه تالش بود با تبریک عید قربان، هفته بانکداری اسلامی و هفته دولت، افتتاح این شعبه با آغاز شروع بکار دولت جدید را به فال نیک گرفت و توسعه بانکداری اسلامی را یکی از اهداف دولت دانست و گفت: کاهش نرخ سود بانکی مصداق یکی از هدف گذاری ها و برنامه ریزی درهمین راستا می باشد.
    فرماندار تالش، از همه مسئولین ادارات و سازمانهای شهرستان تالش خواست تا با حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران بتوانند در جهت رفع نیازهای مالی نیازمندان و افراد کم درآمد این شهرستان گامهای موثری را بردارند.
    شایان ذکر است، در ابتدای مراسم بلادی چولابی مدیریت شعب استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک عید قربان و هفته بانکداری اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال مردم تالش از بانک قرض الحسنه مهر ایران به ارائه گزارشی از عملکرد استان در خصوص خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداخت شده در گیلان پرداخت .
    گفتنی است، در این مراسم نجدی مدیر امور استانها و فرجی مهماندار رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی ، بانک قرض الحسنه مهر ایران ، رئیس هیات مدیره بانک را همراهی نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی