عصر بازار

برندگان پنجمین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدند

عصر اعتبار- پنجمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین (بهار۹۶) برگزار گردید.

برندگان پنجمین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جشنواره کلیه دارندگان کارت‌های هدیه این بانک با حداقل مانده 250.000 ریال در قرعه کشی شرکت داده شدند و جوایز ارزنده‌ای از جمله یک دستگاه خودرو پژو پارس، 12 کمک هزینه خرید دستگاه آیپد ( 20 میلیون ریالی) و 50 کارت هدیه (5 میلیون ریالی) به برندگان تعلق یافت.
    جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به صورت فصلی برگزار می‌گردد و به ازای هر 250 هزار ریال از مانده کارت هدیه در هر روز، یک امتیاز برای دارنده کارت هدیه درنظر گرفته می‌شود.
    برندگان هر دوره قرعه‌کشی باید حداکثر تا پایان فصل بعد، اطلاعات مورد نیاز را به مرکز ارتباطات نوین به شماره 48031000-021 اعلام نمایند.
    گفتنی است، دارندگان این کارت‌ها برای آگاهی از شرایط قرعه کشی و اطلاع از برندگان هر دوره از جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی http://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی بانک به آدرس اینترنتی http://www.enbank.ir مراجعه نمایند و با ثبت شماره 16 رقمی کارت هدیه در قسمت محاسبه امتیاز این سایت، در صورت برنده بودن، نوع جایزه و در غیر اینصورت، امتیاز فعلی کارت هدیه مورد نظر را مشاهده نمایند.
    همچنین ثبت‌نام دارندگان کارت‌های هدیه بمنظور امکان برقراری تماس از سوی بانک اقتصادنوین (مرکز ارتباطات نوین) در سامانه می کارت، به آدرس اینترنتی http://micard.enbank.ir ضروری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی