عصر بازار

افخمی:

بانک صنعت و معدن با اندیشه هایی بزرگ در راستای توسعه پایدار صنعتی کشور گام برمی دارد

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانک صنعت و معدن با اندیشه هایی بزرگ در راستای توسعه پایدار صنعتی کشور گام برمی دارد و توانسته است پروژه های عظیمی را در کشور به انجام برساند.

بانک صنعت و معدن با اندیشه هایی بزرگ در راستای توسعه پایدار صنعتی کشور گام برمی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، وی در مراسم جشنی که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و با حضور کارکنان این بانک برگزار شد تصریح کرد : خوشبختانه در ٤ سال گذشته و در دولت یازدهم اقدامات بسیار تاثیرگذار و بزرگی توسط بانک صنعت و معدن انجام شده است که مرهون تلاش تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی این بانک است.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه به تشریح موفقیت های این بانک در زمینه تامین مالی طرح های زیرساخت توسعه ای نظیر فولاد، سیمان، راه آهن، نیروگاه و پتروشیمی پرداخت و در این زمینه از افتتاح پتروشیمی کاویان،پتروشیمی لرستان و پتروشیمی مهاباد و تامین مالی ایجاد خط آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان و برقی سازی خط آهن تهران – مشهد یاد کرد.
    وی در ادامه گشایش نخستین ال سی از طریق سوئیفت برای بخش خصوصی ، برقراری روابط کارگزاری با 82 بانک فعال در 33 کشور، امضای تفاهم نامه همکاری MOU با اگزیم بانک کره جنوبی و امضای قرارداد فرعی به مبلغ 120 میلیون دلار با اگزیم بانک هندوستان را از فعالیت های بانک صنعت و معدن در فضای پس از برجام برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی