عصر بازار

شعبه خیام و باجه ارزی هتل فردوسی بانک توسعه تعاون افتتاح شد

عصر اعتبار- شعبه خیام تهران و باجه ارزی شعبه هتل فردوسی تهران در آستانه عید غدیر و هفته تعاون با حضور حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون، تعدادی از مدیران بانک و جمعی از کسبه و معتمدین منطقه بازار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شعبه خیام و باجه ارزی هتل فردوسی بانک توسعه تعاون افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر انتفاعی نبودن فلسفه تأسیس بانک توسعه تعاون، این بانک را جوان و پرانرژی توصیف کرد و با اشاره به گفته‌های یکی از مشتریان حاضر در شعبه مبنی بر خوش‌خلقی کارکنان شعب بانک توسعه تعاون دراین‌باره گفت: ازجمله انتظارات اصلی مشتریان بانک برخورد مناسب از سوی کارکنان و انجام سریع و با دقت کار آن‌ها می‌باشد.

    مهدیان همچنین با تأکید بر جایگاه مکانی شعبه خیام و مجاورت آن با بازار تهران، ابراز امیدواری کرد: شاهد پیشرفت روزافزون این شعبه و ارائه خدمات بیش‌ازپیش به مشتریان باشیم.

    همچنین مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با تأکید بر ضرورت فعالیت بیش‌ازپیش بانک در حوزه خدمات ارزی، این حوزه را یکی از نیازهای اساسی مشتریان دانست و افزود: در استان تهران با توجه به حجم بالای واردات و صادرات کالاها و موقعیت مکانی مناسب شعبی نظیر هتل فردوسی، می‌توان سهم بیشتری از بازار خدمات ارزی را به خود اختصاص داد.

    در ادامه محمد شیخ حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تهران، به ارائه گزارشی در خصوص علت تغییر مکان شعبه سرچشمه به خیام و لزوم حضور جدی‌تر در منطقه بازار تهران پرداخت و مکان شعبه خیام را فرصتی ارزشمند برای ارائه خدمات بانکی ارزشمندتر به مشتریان و کسبه منطقه بازار دانست و در حضور مشتریان حاضر در مراسم به تبیین خدمات و امکانات بانک توسعه تعاون پرداخت.

    شیخ حسینی دراین‌باره افزود: بانک‌ها به دودسته تجاری و تخصصی تقسیم می‌شوند؛ بانک‌های تجاری اصولاً به دنبال کسب سود هستند و سودآوری اولویت نخست آن‌ها است. بانک توسعه تعاون اما در زمره بانک‌های تخصصی قرار دارد و رسالت خود را ارائه خدمات و آسان‌سازی کار برای بخش تخصصی تعاون و سایر فعلان بخش خصوصی می‌داند؛ بنابراین کسب سود در اولویت‌های بعدی آن قرارگرفته است.

    گفتنی است در این مراسم مدیران امور شعب ، بین‌الملل، روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر شعب استان تهران حضور داشتند، در پایان باجه ارزی شعبه فردوسی با ثبت یک سفارش به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو