عصر بازار

با برگزاری جشنواره نقاشی"سرمایه های سبز سرزمین من"

بانک صادرات با هدیه های ۱۰ میلیون ریالی به استقبال کودکان می رود

عصر اعتبار- شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران بهانه برگزاری جشنواره "سرمایه های سبز سرزمین من" شد تا از برگزیده ترین نقاشی های کودکان سراسر کشور با اهدای کارتهای هدیه ۱۰ میلیون ریالی تجلیل شود.

بانک صادرات با هدیه های ۱۰ میلیون ریالی به استقبال کودکان می رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همزمان با فرارسیدن شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران جشنواره "سرمایه های سبز سرزمین من" با شعار"کودکان امروز سرمایه های فردای سرزمین من" و با انگیزه ترغیب و تشویق کودکان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی از چهاردهم تا پایان شهریور ماه سال جاری در فضای مجازی توسط این بانک برگزار می شود و در پایان به 10 نقاشی برتر ارسال شده توسط کودکان و خردسالان سراسر کشور، هر یک هدیه ای به ارزش 10 میلیون ریال، اهدا خواهد شد.
    بنابراین گزارش، دراین جشنواره از کودکان شرکت کننده خواسته شده تا آرزوها، رویاها و هرآنچه که در وسعت نگاه آنان از آینده می گنجد را نقاشی کنند و تصویر آن را بعلاوه نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه، از طریق آدرس پیام رسان تلگرام جشنواره تا حداکثر 31 شهریور ماه سالجاری به نشانی bsi_campaign@ارسال کنند.
    بنابراین گزارش، نقاشی های ارسالی کودکان توسط خود مردم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت به 10 اثر برگزیده، 10 کارت هدیه 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی