عصر بازار

سود هر مشمول سهام عدالت حداقل ۶۹ هزار تومان است

عصر اعتبار- رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه حداقل سودی که شرکتها به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت خواهند کرد ۳۴۰۰ میلیارد تومان خواهد بود گفت:‌این مقدار را بین ۴۹ میلیون مشمول سهام تقسیم خواهیم کرد.

سود هر مشمول سهام عدالت حداقل ۶۹ هزار تومان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایران جیب، عبدالله پور حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه تا به امروز حدود 3400 میلیون تومان سود به سهامداران عدالت اختصاص یافته است گفت: برای اختصاص این سود به شرکت خصوصی‌سازی، به عنوان نماینده مردم این شرکتها به مدت 8 ماه یعنی  از اواخر تیرماه تا ابتدای اسفندماه فرصت داشتند که  از بین این شرکتها فقط شرکت هلدینگ خلیج فارس به جهت اینکه هنوز مجمع آنها تشکیل نشده است تا پایان مهرماه فرصت دارند که سود مشمولان سهام عدالت را بپردازند.

    وی با بیان اینکه براورد اولیه از شرکت هلدینگ خلیج فارس این است که چیزی حدود 600 میلیارد تومان سود به مشمولان سهام عدالت بپردازد گفت: این مقدار سود اختصاص یافته به وسیله یک شرکت قابل ملاحظه است که هنوز به حساب شرکت خصوصی سازی برای واگذاری داده نشده است.

    پورحسینی با بیان اینکه مبلغ کل سود قطعی پرداختی مشمولان سهام عدالت تا  سقف 4000 میلیارد تومان خواهد بود گفت: این مقدار از سود به جهت شرکت دادن سهامداران در سهم شرکتها تغیر می‌کند اما از 3400 میلیارد تومان کمتر نخواهد بود.

    وی با بیان اینکه سود قطعی که  پرداخت خواهد شد از تقسیم 3400 میلیارد تومان به تعداد 49 میلیون مشمول خواهد بود گفت: این مقدار قطعی است که برای آن برنامه‌ریزی کردیم چون این مقدار سود قطعی است.

    پور حسینی با بیان اینکه پرداخت سود مشمولان سه مرحله‌ای خواهد بود گفت:‌ ابتدا سود مشمولانی که جزو دو دهک پائین جامعه هستند و عمدتا نیز جزو خانواده‌های تحت پوشش سازمانهای حمایتی هستند پرداخت خواهد شد و سپس روستائیان بیکار و بعد سایر روستائیان و مشمولان سهام عدالت سودشان پرداخت خواهد شد چرا که امکان پرداخت همزمان این مقدار از سود وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو