عصر بازار

مدیرامورحراست پست‌بانک‌ایران:

ارتقاء و رضایت‌مندی عمومی از بانک مهمترین برنامه‌ این امور است

عصر اعتبار- آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرامورحراست پست‌بانک‌ایران در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حراست مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقاء و رضایت‌مندی عمومی از بانک مهمترین برنامه‌ این امور است.

ارتقاء و رضایت‌مندی عمومی از بانک مهمترین برنامه‌ این امور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد محمدعلی قهقائی رئیس پیشین دایره حراست مدیریت شعب استان اظهارداشت: جابجائی در هر سازمانی امری طبیعی و جهت پویائی و رشد بیشتر مجموعه صورت می‌گیرد.
    شهرکی‌کیا تصریح کرد: امیدواریم غلامرضا مودی نیز به‌عنوان سرپرست حراست استان تلاش کند تا با لحاظ قراردادن شعار؛ اخلاق‌گرائی، تصمیم‌سازی، پاسخگوئی و تاثیرگذاری بیش از گذشته موجبات ارتقاء و رضایت‌مندی از مجموعه را فراهم سازد.
    علی‌اصغر فروزان‌خواه مدیرشعب پست‌بانک استان نیز ضمن تقدیر از خدمات قهقائی و تبریک به مودی به تشریح جایگاه حراست در امر پیشگیرانه و پیش‌بینی کننده در مجموعه بانک و جلوگیری از تخلفات پرداخت و سپس گزارشی از عمکرد استان را ارائه کرد.
    گفتنی است: در این مراسم معاونان و نمایندگان ادارات اطلاعات و حراست کل استان نیز حضور داشتند که درپایان با اهداء لوح و هدایائی از تلاش‌های قهقایی تقدیر و ابلاغ انتصاب مودی به وی اعطاء شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی