عصر بازار

عضوهیات رئیسه اتاق اصناف:

اصلاح نظام بانکی به نفع تولید و اقتصاد کشور است

عصر اعتبار- عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: اصلاح نظام بانکی به نفع تولید و اقتصاد کشور است و امیدواریم این مهم هر چه زودتر در دولت دوازدهم عملی و اجرایی شود.

اصلاح نظام بانکی به نفع تولید و اقتصاد کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اتاق اصناف ایران، «محمدعلی صدیقی» گفت: نیمه نخست سال جاری تقریبا به مواردی همچون انتخابات و عزل و نصب ها پرداخته شد، اما امیدواریم از روزهای اول نیمه دوم سال موتور اقتصاد ایران روشن و سیاست گذاری ها مشخص شود.
    وی با بیان اینکه دولت دوازدهم ادامه دهنده راه دولت یازدهم خواهد بود، ادامه داد: ثبات اقتصادی و آرامش، مهم‌ترین مشخصه دولت یازدهم بود و منطقی است اگر بگوییم در دولت دوازدهم نیز با سیاست‌های شوک آور و غافلگیر کننده مواجه نخواهیم بود.
    صدیقی گفت: همه اعضای تیم اقتصادی دولت، پیشینه ای مشخص و قابل ارزیابی دارند. ویژگی مشترک آنها، رفتارهای سنجیده است اما تیم اقتصادی در دولت دوازدهم تغییراتی داشته و باید منتظر بود این تغییرات چه اثری بر کلیت سیاست گذاری اقتصادی در دولت دوازدهم خواهد داشت.
    وی افزود: «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن وتجارت دولت دوازدهم آشنا به امور اصناف و بازرگانی است و برای اداره وزارتخانه به طور قطع از مدیران و مشاوران مجرب بهره می گیرد و اهل شوک وارد کردن به این بخش نیست. همچنین مدافع بازار و رقابت است و قول داده فضای کسب وکار را اصلاح کند؛ لذا به نظر می رسد تجارت بخش پیشران رشد اقتصادی خواهد شد.
    صدیقی ادامه داد: «مهدی کرباسیان» وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز مدیر مقتدر و آشنا به حوزه مسایل اقتصادی کشور است و به نظر می رسد نظام مالیاتی معیوب کشور را اصلاح کند.
    عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مدیرانی همچون «محمد نهاوندیان»، «مسعود نیلی»، «محمدباقر نوبخت» و «ولی اله سیف» در ترکیب تیم اقتصادی دولت، انتظار می رود شاهد تحولات بنیادین در اقتصاد کشور در چهارسال پیش رو باشیم.
    به گزارش ایرنا، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی و بهبود فضای کسب و کار از برنامه های مهم اقتصادی دولت دوازدهم است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی