عصر بازار

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران؛

آیین گشایش ساختمان بازسازی شده مدیریت شعب استان گلستان

عصر اعتبار- عیسی امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی مراسمی با حضور تقوی مدیریت شعب استان گلستان و جمعی از مدیران و مسئولین ادارت و سازمان های شهرستان گرگان، خیرین و معتمدین، مشتریان ارزنده و نیز رؤسای شعب و دوایر ستادی، ساختمان بازسازی شده این مدیریت را افتتاح نمود.

آیین گشایش ساختمان بازسازی شده مدیریت شعب استان گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر خم و همچنین تبریک میلاد با سعادت دهمین اختر آسمان امامت و ولایت امام علی النقی (ع)، از زحمات مدیریت، معاونت و کلیه پرسنل استان گلستان در راستای بازسازی ساختمان سرپرستی و ایجاد فضای بسیار مطبوع اداری تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان نمود که دستیابی به اهداف ترسیمی کلان، مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید بازاریابی می باشد.
    وی با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، تقویت روز افزون این تعامل ارزشمند را مورد تاکید قرار داد و از حاضرین در این مراسم خواست که نسبت به تحقق بیش از پیش این آموزه قرآنی و ترویج سنت حسنه قرض الحسنه با این بانک همکاری نمایند.
    امامی در ادامه تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند با توجه به ذات وجودی خود که همانا حمایت از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه می باشد در استان گلستان، که یکی از استان های محروم کشور است فعالیت گسترده ای نموده و از تمامی پتانسیل های موجود نظیر روستائیان، کشاورزان، دامداران و نیز ظرفیت های موجود در برادران اهل تسنن بخوبی استفاده نماید.
    وی افزود: این بانک بصورت کاملا داوطلبانه در جهت حل مشکلات ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه، اقدام به پرداخت تسهیلات ازدواج نموده تا بتواند از این طریق مشکل زوجین را مرتفع و گامی موثر برای بهبود معیشت جوانان بردارد.
    شایان ذکر می باشد، در ابتدای این مراسم تقوی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد به مدعوین و همکاران، به ارائه گزارشی از نحوه بازسازی ساختمان سرپرستی در طی مدت 4 ماه گذشته و عملکرد بانک در بخش اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر پرداخت و هدف اساسی نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه کشور را توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی دانست.
    در پایان مراسم، عضو هیأت مدیره بانک، نشستی تخصصی با کلیه روسای شعب و دوایر ستادی برگزار و رهنمودها و ارشادات لازم را در خصوص اهداف تعیین شده شعب در پایان شش ماهه اول سال جاری با توجه به طرح تلاش یک و توجه ویژه به مشتریان حقیقی و خصوصاً افتتاح حساب جاری نموده و خاطرنشان ساخت که با در نظر گرفتن مقیاس های جدید تعیین شده برای درجه بندی شعب و استان و امتیازات اختصاص یافته به هر بخش، کلیه پرسنل استان از تمامی ظرفیت های خود نهایت بهره برداری را نموده و برای رسیدن به این اهداف تلاش نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو