عصر بازار

برگزاری آیین معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کرمان باحضور عضو هیات مدیره بانک

عصر اعتبار- آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کرمان با حضور داور ماهی کار عضو هیات مدیره این بانک و مسئولان استانی برگزار شد.

برگزاری آیین معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کرمان باحضور عضو هیات مدیره بانک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهندس ماهی کار در این جلسه با استناد به آیات قرآنی بر اهمیت بخش کشاورزی تاکید کرد و آن را نوعی عبادت و اطاعت خالق و ماموریت انسان بر روی زمین دانست.

    وی در ادامه سخنان خود به سند چشم انداز 1404 و دو نکته اساسی بهره مندی انسان از سبد غذایی و محیط زیست مطلوب اشاره و تصریح کرد:  توسعه کشاورزی، زمینه ساز توسعه اقتصادی است.

    ماهی کار گفت: یکی از شاخص های اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد و کاهش دخالت دولت در اقتصاد است و در نتیجه توسعه کشاورزی یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است.

    وی افزود: امروز ملاک و معیار برنامه ها و اقدامات بانک کشاورزی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه بانک کشاورزی با تزریق بیش از 17000 میلیارد ریال اعتبار به 4600 بنگاه کوچک و متوسط ، مقام اول نظام بانکی کشور را در حمایت از بنگاه های تولیدی کسب کرده است.

    مهندس ماهی کار در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات مهدی جهان نجاتی، با حکم دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، محمدروشنی سالار را به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان کرمان معرفی کرد.

    بر اساس این گزارش، جهان نجاتی در این جلسه طی سخنانی  از همکاری و تعامل مطلوب مسئولان استان کرمان با بانک کشاورزی قدردانی کرد و افزود : در سال های اخیر  بانک کشاورزی روند رو به رشدی داشته است که از جمله موفقیت های کسب شده می توان به جذب 13000 میلیارد ریال منابع جدید ، افتتاح حساب حقوقی کارمندان 12 دستگاه و افزایش دستگاه های کارتخوان از 900 عدد به 12500عدد  اشاره کرد.

    این گزارش می افزاید محمد روشنی سالار مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان کرمان نیز  ابراز امیدواری کرد این مسئولیت خطیر را با سربلندی پشت سر بگذارد. وی با بیان این مطلب که استان کرمان قطب کشاورزی کشور است و محصولات مهم و ارز آوری چون پسته در آن کشت می شود، از تخصیص اعتبارات ویژه ای برای مدیریت بحران آب در منطقه و نیز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی