عصر بازار

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد؛

تخصیص منابع باید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال باشد

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور معاون امور مناطق و سرپرست مدیریت کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد، سید عبداله هاشمی به سمت معاون اداری مالی و کورش صادقی به سمت رئیس دایره اعتبارات اداره امور شعب استان مازندران منصوب شدند.

تخصیص منابع باید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، استان مازندران، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک– در این مراسم با بیان اینکه منابع تخصیص یافته در هر استان باید برای تقویت اقتصاد و ایجاد اشتغال همان استان هزینه شود، ابراز داشت: استان مازندران با وجود ذخایر و حجم بالای نقدینگی، متاسفانه از نرخ بیکاری بالائی برخوردار بوده و سالانه کارخانه جات و واحدهای تولیدی بزرگ به دلیل عدم تخصیص تسهیلات و کمبود بودجه به تعطیلی کشیده می شوند.
    مزدارانی با تاکید بر اینکه تخصیص منابع در وهله نخست باید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال باشد، افزود: بانک ها و موسسات مالی در استان ها می توانند با  بررسی و شناسائی این کارگاه ها و با کارشناسی تمامی جوانب به جای انتقال نقدینگی به مرکز، با اعطای تسهیلات به این واحد ها در رشد و  شکوفائی اقتصاد و رونق بازار سهیم باشند.
    معاون امور مناطق بانک در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شاخص مطالبات که بخش عمده ی آن مربوط به اعتبار سنجی است ناشی از بی توجهی به مبلغی تخصیص یافته است و بخش دیگر آن نیز ناشی از مشکلاتی است که خارج از اراده فرد در اثر بحران های مالی موجود در بازار نظیر تحریم ها بوجود می آید.
    مزدارانی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با توجه به همه محدودیت هایی که در ارائه خدمات دارد توانسته با تلاش همکاران عزیز، رتبه هشتم را در شبکه بانکی به خود اختصاص دهد و با یاری خداوند متعال و حرکتی جهادی دامنه سود بانک در سال 95 قابل توجه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی