عصر بازار

نوسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز با حمایت بانک شهر

عصر اعتبار- رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گفت: در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر نوسازی شده است.

نوسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز با حمایت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، صفر صلاحلو  با اشاره به حمایت‌های این بانک از پروژه‌های شهری کلانشهرها گفت: مشارکت در اجرای طرح‌های پل‌های راه آهن، توانیز و گلکار، میدان افلاک نما، تقاطع غیر هم سطح ماران، میدان آذربایجان، پروژه آیسان و قطار شهری در تبریز و طبقه اول پل قدس در اردبیل از جمله اقدامات بانک شهر در این منطقه بوده است.

    صلاحلو، نوسازی بیش از 2 هزار و 500 تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر را از خدمات این بانک برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری دانست و افزود: همچنین در حوزه بانکداری الکترونیک نیز، بانک شهر پیشتاز بوده و به منظور رفع نیازهای مشتریان و کاهش هزینه های ایجاد و تجهیز شعبه از بسترهای الکترونیکی استفاده کرده است.

    رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر، 'خوددریافت' برای دریافت پول مشتریان و همزمان نقل و انتقال به صورت الکترونیکی، 'خودبانک' برای ارایه خدمات الکترونیک و اتصال مشتری به متخصصان برای انجام امور بانکی و صدور ضمانت نامه و 'وب کیوسک' برای صدور کارت هدیه به مشتریان را از جمله خدمات الکترونیکی بانک شهر اعلام کرد.

    وی افزود: صدور کارت شهروندی، ارایه خدمات ریالی و ارزی در فراسوی مرزهای جغرافیایی، مشارکت در توسعه و عمران شهری، حمایت از توسعه و حمل و نقل شهری، مشارکت در امور اقتصادی و حمایت از بنگاه ها و واحدهای تولیدی، مشارکت در طرح های فرهنگی و پرداخت تسهیلات ازدواج از دیگر خدمات این بانک است که موجب رضایتمندی مشتریان شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی