عصر بازار

ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: تا پایان امسال، ۶ هزار و ۳۰۳ مورد فرصت شغلی پایدار و مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد می‌شود.

ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین فتح آبادی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: با اجرای برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان طی پنج ماهه نخست امسال 310 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان تهران ایجاد شد که 260 نفر از این تعداد را بانوان و مابقی را فزرندان ذکور تحت حمایت این نهاد تشکیل می‌دهند.

    وی اضافه کرد: مبلغ 878 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از محل اعتبارات بانکی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و همچنین 48 میلیارد و 65 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات امدادی برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اختصاص داده شده است.

    فتح آبادی با به اینکه در نظر داریم تا پایان سال 96 حدود 6 هزار و 303 مورد فرصت شغلی پایدار و مناسب را برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد کنیم، افزود: مددجویان کمیته امداد از طریق موسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد بخشی از مشکلات خانواده خود را رفع کنند.

    سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در پایان تصریح کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با بانک‌های عامل درصدد هستیم تا 3 هزار و 973 نفر از مددجویان را از طریق مشاغل خانگی و اشتغال خرد و همچنین 2 هزار و 598 نفر از آنان را نیز با همکاری موسسات کاریابی به بازار کار وارد کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی