عصر بازار

مقام مسئول:

مستمری بیمه شدگان صندوق عشایر ۱۰درصد افزایش می یابد

عصر اعتبار- مدیرکل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش۱۰ درصدی مستمری بیمه شدگان این صندوق از روز ۲۵ شهریور خبر داد.

مستمری بیمه شدگان صندوق عشایر ۱۰درصد افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، «سوگند سهیلی» تاکید کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند روز پیش، موضوع افزایش مستمری بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی را اعلام کرد و این مصوبه از 25 شهریورماه برای همه مستمری‌بگیران اجرایی خواهد شد.
    وی در توضیح کامل‌تر این فرآیند گفت: مستمری همه بازماندگانی که سرپرست خانوارشان تا پایان سال 1395 فوت شده یا بیمه‌شدگانی که ازکارافتادگی آن‌ها تا همین روز براساس رای کمیسیون پزشکی تایید شده باشد،10 درصد افزایش می‌یابد.
    مدیرکل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: با توجه به اینکه این افزایش از ابتدای سال 1396 است، همه معوقات پنج ماه گذشته به صورت یکجا با مستمری شهریور به حساب مستمری بگیران واریز خواهد شد.
    به گزارش ایرنا، هم اکنون یک میلیون و 500 هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که جمعیتی 6 میلیون نفری است. دولت تلاش دارد افراد بیشتری از کشاورزان ، روستائیان و عشایر تحت پوشش این صندوق قرار گیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی