عصر بازار

با حضور انبوه کارکنان بازنشسته مراسم جشن ۸۹ سالگی بانک ملی ایران برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم جشن ۸۹ سالگی بانک ملی ایران و دیدار صمیمانه جمع کثیری از بازنشستگان این بانک با مدیرعامل و هیات مدیره بانک برگزار شد.

با حضور انبوه کارکنان بازنشسته مراسم جشن ۸۹ سالگی بانک ملی ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم بازنشستگان این بانک در فضایی صمیمانه مسائل، دیدگاه ها و درخواست های خود را مطرح کردند.

    دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مسئولان ارشد بانک در  باشگاه آجودانیه برگزار شد، با تقدیر از تلاش های موثر پیشکسوتان و تبریک 89 سالگی بانک ملی ایران به عموم کارکنان و مشتریان این بانک، بر اهمیت حمایت های معنوی بازنشستگان از بانک تاکید کرد و گفت: ما به نوبه خود تلاش می کنیم قدردان زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان بازنشسته باشیم و خدمات رفاهی را تا حد ممکن برای پیشکسوتان ارتقا دهیم.

    وی ادامه داد: بانک ملی ایران همواره مورد اعتماد مردم بوده و این روند هر روز رو به افزایش است، به طوری که مقام های ارشد دولت و مجلس نیز با حضورشان در مجموعه بانک، به این موضوع اذعان کردند.

    حسین زاده با تاکید بر این که پس از یکسان سازی نرخ سود، سیل منابع به سمت بانک ملی ایران در جریان است، اظهار کرد: این نشان می دهد برای مردم فقط نرخ سود مهم نیست، بلکه اعتماد به بانک در درجه اول اهمیت قرار دارد.

    مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به بهبود خدمات رسانی بیمارستان بانک و راه اندازی چند بخش جدید از جمله بخش جراحی قلب با حضور جراحان درجه اول کشور همچون دکتر ماندگار اشاره و خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران احیا شده و از اول مهر ماه فعالیت خود را آغاز می کند.

    رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به راه اندازی مراکز خدماتی رفاهی جدید بانک در بابلسر، نشتارود و جنوب تهران نیز اشاره کرد و افزود: اقداماتی برای افزایش حقوق بازنشستگان و یکسان سازی آن با حقوق کارکنان در حال انجام است.

    در این مراسم، حجت اله قاسمی مدیرعامل شرکت همیاری کوثر نیز از تلاش برای افزایش خدمات رفاهی قابل ارائه به بازنشستگان خبر داد و گفت: چهار برابر شدن خسارت فوت، افزایش سقف سنی استفاده فرزندان ذکور از خدمات درمانی و نیز پرداخت خسارت فوت همسر از تازه ترین امکانات ایجاد شده برای همکاران بازنشسته است.

    حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم از افزایش میزان قراردادهای بانک با مراکز رفاهی و درمانی خبر داد وضمن اشاره به افزایش  سن بیمه عمر همکاران از 70 سال اظهار کرد:  اپلیکیشن پرونده پزشکی همکاران شاغل و بازنشسته راه اندازی شده و بزودی بسیاری از خدمات پزشکی از طریق آن  قابل ارائه خواهد بود.

    چند تن از پیشکسوتان بانک ملی ایران نیز در این مراسم به بیان دغدغه های خود پرداختند. همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین، ایجاد امکان استخدام فرزندان به جای بازنشستگان، افزایش سقف تسهیلات و ارائه خدمات مطلوب رفاهی از جمله این درخواست ها بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو